یادداشت
گفتگو و گزارش

اتاق اصناف به تولید کنندگان مرغ در کهگیلویه و بویر احمد هشدار داد

رئیس اتاق اصناف کهگیلویه و بویراحمد گفت: قیمت مرغ در استان نسبت به سایر استانهای دیگر بالاتر است.

اتاق اصناف به تولید کنندگان مرغ در کهگیلویه و بویر احمد هشدار داد

اَفتونیوز| مهرداد الهی رئیس اتاق اصناف استان با اشاره به بالا بودن قیمت مرغ در مناطق مختلف استان گفت: اگر تولیدکنندگان و توزیع کنندگان شرایط مرغ را ساماندهی نکنند، وارادت مرغ از استان‌های همجوار آغاز می شود.

وی افزود: این موضوع با استاندار و مسئولان سازمان صنعت معدن و تجارت نیز مطرح شده و اگر تولید و توزیع کنندگان مرغ برای ثبات و کاهش قیمت همکاری نکنند برای ورود مرغ به استان با دیگر استانها رایزنی می شود.

الهی بیان کرد: البته قیمت مرغ نسبت به دو هفته گذشته کاهش ۱۲ درصدی داشته است و در آینده نزدیک قیمت مرغ کاهش می یابد.

وی با اشاره به انتشار برخی خبرها مبنی بر اینکه برخی مرغ فروشی‌ها هنگام خرد کردن مرغ‌ مشتریان، قطعاتی از آن را بر می دارند ادامه داد: در این زمینه اقدامات لازم و قانونی انجام و بازرسی ها انجام می شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد هم در رابطه با آخرین وضعیت بازار مرغ استان گفت: مسئولیت این سازمان در ایجاد همزمان تعادل میان منافع تولیدکننده و مصرف‌کننده است که با افزایش میزان جوجه‌ریزی و اعتماد تولیدکنندگان به کاهش مشکلات به ویژه در زمینه نهاده‌ها، تولید مرغ افزایش یافته و شاهد کاهش محسوس قیمت در بازار هستیم.

علی معتمدی پور از افزایش چشمگیر جوجه‌ریزی در واحدهای پرورش مرغ و کسب رتبه دوم استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و افزود: این استان افزایش ۱۲۰ درصدی به نسبت تعهد خود داشته است.

وی اضافه کرد: هیچ نگرانی از بابت تامین گوشت مرغ و رفع مشکلات تامین نهاده‌ها و خوراک مورد نیاز واحدهای تولید مرغ وجود ندارد.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها