یادداشت
گفتگو و گزارش

مراقب کلاهبرداری سایبری تبلیغات و درج آگهی باشید

رئیس پلیس فتای استان کهگیلویه و بویراحمد از مردم خواست فریب تبلیغات‌های دروغین و آگهی‌های کذب و غیر واقعی در فضای مجازی را نخورند

مراقب کلاهبرداری سایبری تبلیغات و درج آگهی باشید

اَفتونیوز| سرهنگ سید مهدی عمران زاده گفت: افراد سودجو با درج آگهی‌های کذب و غیر واقعی در سایت‌های نیازمندی و تبلیغاتی، اطلاعات کارت بانکی کاربران را سرقت می کنند لذا کاربران فضای مجازی فریب تبلیغات‌های دروغین را نخورند.

سرهنگ عمران زاده با بیان اینکه استقبال شرکتها، تولیدکنندگان و کاربران از سایت‌های نیازمندی و درج آگهی بسیار زیاد شده است افزود: برخی افراد سودجو و مجرمان سایبری از این بستر سوءاستفاده کرده و اقدام به کلاهبرداری اینترنتی و سرقت اطلاعات کارت‌های بانکی می‌ کنند.

وی ادامه داد: این افراد با هدف ایجاد انگیزه در خریداران، اجناس خود را با قیمت‌های پایین‌تر از عرف بازار ارائه و با جلب اعتماد مشتریان اقدام به کلاهبرداری از آنان می‌ کنند.

رئیس پلیس فتای استان کهگیلویه و بویراحمد از کاربران فضای مجازی خواست برای خریدهای اینترنتی خود از سایت‌های تبلیغاتی، پس از انتخاب کالا در سایت‌های درج آگهی از کیفیت کالا و هویت فروشنده مطلع شوند و هیچ گونه مبلغی به عنوان پیش پرداخت نیز واریز نکنند.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها