یادداشت
گفتگو و گزارش

تحریم جلسه معاون پشتیبانی استاندار توسط برخی کارکنان/ مطالبات را پرداخت کنید!

این کارکنان در اعتراض به این نشست گفته اند که تا مطالبات آنها پرداخت نشود در جلسات اینگونه حاضر نمی شوند.

 تحریم جلسه معاون پشتیبانی استاندار توسط برخی کارکنان/ مطالبات را پرداخت کنید!

اَفتونیوز| پس از انتقادهایی که در روزهای گذشته از مجموعه معاونان استاندار در رسانه های استانی منتشر شد، معاون پشتیبانی استاندار برای کاستن از این انتقادها نشستی را با کارکنان استانداری تدارک دید.

به گزارش اَفتونیوز، این نشست امروز چهارشنبه  یکم شهریور و از ساعت ۱۰ صبح در سالن شماره یک استانداری برقرار است. شنیده ها از منابع موثق حاکی از آن است که برخی کارکنان استانداری کهگیلویه و بویراحمد این نشست را تحریم کرده و به نشانه اعتراض به این جلسه نرفته اند.

این کارکنان در اعتراض به این نشست گفته اند که تا مطالبات آنها پرداخت نشود در جلسات اینگونه حاضر نمی شوند.

گفته می شود کارکنان استانداری مطالباتی از سنوات گذشته تا کنون داشته اند که مدیران ارشد استانداری وعده پرداخت این مطالبات را داده بودند اما تا کنون به وعده های خود عمل نکرده اند و فقط شعار و وعده های بی سرانجام می دهند.

انتقادهای زیادی به نحوه مدیریت پیوند معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استانداری از سوی کارکنان زیرمجموعه وجود دارد که گفته می شود این نشست نیز در راستای همین موضوع بوده که کارکنان انتقادهای خود را به صورت شفاف به معاون استاندار اعلام کنند اما برخی دیگر نیز معتقدند هدف از برگزاری این نشست شناسایی افراد منتقد و معترض می باشد.

در ماههای گذشته برخی آیتم های حقوق و مزایا و اضافه کاری کارکنان این مجموعه به شدت کم شده بود که اعتراض کارکنان استانداری را در پی داشت. آنها معتقدند با توجه به پایین بودن حقوق و مزایای مجموعه وزارت کشور نسبت به دیگر دستگاهها و همچنین گرانی های روز به روز کالاها در بازار، کم کردن از حقوق و اضافه کاری ها فشار هزینه های زندگی را بسیار بیشتر کرده است.

تلاش برای متقاعد کردن معترضان برای حضور در جلسه ادامه دارد.

برخی دیگر از کارکنان نیز از ابتدا به این نشست دعوت نشدند.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 4 نظر

  • 1 ناشناس 1402/6/1 12:7:43

    در میان معاونان استانداری یک نفر معتقد به اصول انقلابی است آن هم دکتر پیوند است بقیه نان به نرخ روز خور هستند.آنهایی که این روزها در پی تخریب وجهه ی پیوند هستند از اتاق فکر ضعیف ترین نماینده ی تاریخ بویراحمد دستور می گیرند

    پاسخ
    • 1 - 1 کانظر پاسخ به : 1402/6/1 21:19:32

      عزیزم بخدا می شود بدون هیچ هزینه ای و زحمتی نقد محترمانه و مودبانه کرد، نیاز به آلوده کردن حقیقت با استفاده از ابزارهای ناروا مثل ناسزا و بی حرمتی نیست. همه می دانند اما چرا نمی گویند دلیلش چیز دیگری است.

    • 1 - 2 مطلع واقعی نه مثل ناشناس جیره خوار پاسخ به : 1402/6/1 13:47:35

      حرف دهنت رو بفهم بی ادب اتفاقا تنها معاون استانداری که به هیچی اعتقاد نداره شخص .... اعتقاد داشتن که به تظاهر نیست نون به نرخ روز خور هم امثال تو جیره خوار که حتما خوب ساپورت شدی اینطور به همه حمله میکنی براش

  • 2 دانشگاهی 1402/6/1 11:40:28

    کسانی که از بیرون به استانداری مامور شده اند و پست گرفته اند به زعم استاندار و همچنین همین مدیران ، آدمهای چیز بلد و مدیر هستند غافل از اینکه در استانداری مدیرانی هستند که در حاشیه اند اما در سطح یک وزارت خانه بزرگ تدبیر و علم و تجربه دارند . این موضوع معلول انتخاب نادرست نمایندگان مجلس و به تبع انتخاب استاندار ضعیف است . بهتر است مردم در انتخابات مجلس در اسفند نمایندگان دانشگاه رفته علمی و بدون سهمیه های خاص و وابسته به تعصبات طایفه ای و جریانی رای بدهند

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها