یادداشت
گفتگو و گزارش

یادداشت؛


شکوه امید با حضور «تاجگردون»

بی تردید تصمیم دکتر تاجگردون برای شرکت مجدد در انتخابات مجلس پیش رو می تواند نقطه اوجی در توسعه ی سیاسی، اقتصادی ، فرهنگی ، اجتماعی و ... در استان به خصوص حوزه انتخابیه گچساران و باشت باشد.

شکوه امید با حضور «تاجگردون»

اَفتونیوز| میلاد عسکری در یادداشتی نوشت: به طور کلی، شکوه بازگشت یک سیاستمدار به قدرت به معنای به دست آوردن و حفظ قدرت و تأثیر در سیاست و جامعه است. این مفهوم به معنای داشتن قدرت و اعتبار برای تصمیم‌گیری در مسائل مهم سیاسی، تأثیرگذاری بر تصمیم‌های سیاسی و تحقق اهداف خود است. که می تواند منشأ اثرات مثبت بسیاری در سرنوشت جامعه و مردم باشد.

بی تردید تصمیم دکتر تاجگردون برای شرکت مجدد در انتخابات مجلس پیش رو می تواند نقطه اوجی در توسعه ی سیاسی، اقتصادی ، فرهنگی ، اجتماعی و ...  در استان به خصوص حوزه انتخابیه گچساران و باشت باشد.

دکتر غلامرضا تاجگردون پس از درخواست های مکرر از سمت مردم و نخبه گان و تمام کسانی که دل در گرو پیش و توسعه این دیار دارند ، مراحل پیش ثبت نام انتخابات دوره دوازدهم مجلس را انجام دادند تا بارقه های امید در دل مردم این دیار جوانه بزند و جوانان با امید بیشتر به آینده خود و سرزمین آبا و اجدادی شان بنگرند.

ایشان که به گفته بسیاری از سیاستمداران و عالمان سیاست توان و پتانسیل رسیدن به کرسی نمایندگی مجلس در هر حوزه انتخابیه ای را دارد و چه بسا حتی راحت از حوزه انتخابیه گچساران و باشت ، اما خود را مهیا برای رسیدن به نمایندگی مردم شریف دیار خوش کردند تا بار دیگر و با توان بیشتر بتوانند به هم ولایتی هایش در این دیار محرم خدمت رسانی کنند و جهاد رفع محرومیت زدایی را که در دوره هشت ساله خود آغاز کرده بودند و در ایامی که ایشان حضور نداشتند به کما رفته بود بار دیگر احیا کنند و برای  این دشت خشک تشنه ، ترانه (باز باران) باشند و چون عطر باران بشارت دهنده شکوفه های توسعه باشند.

حال که جوانان این دیار صبح را امید و نور بیشتری آغاز می کنند بی شک در این مسیر حامی و هواخواه دکتر تاجگردون خواهند بود چرا که به نیکی می دانند ، توسعه تنها و تنها در اندیشه فراخ و توسعه محور ایشان متجلی و متبلور خواهد بود.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 2 نظر

  • 1 ناشناس 1402/6/18 20:38:7

    هیچ امیدی برای رسیدن به کرسی ریاست و اجرای بیعدالتی و تبعیض وجود ندارد. تمام روزنه های قبلی جرم سنگین گرفته.فقط برای ابراز وجود می تواند این بار چشمه انجیری رابرای دوستان انتخاب نمایند.دستشون تو دست احمدی نژاد است و راه برگشتی نیست.

    پاسخ
  • 2 حسن. مضان زاده 1402/6/10 16:22:42

    بسمه تعالی :یوسف گم گشته باز آید به کنعان غم‌مخو ر =کلبه احزان شودر وز ی ؛گلستان غم‌مخور

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها