یادداشت
گفتگو و گزارش

دو روایت از ماجرای کارتن های موز سید ناصرحسینی

به هر طریق در این فقره، هر یک از گروه ها با توجه به منافع و ذهنیت تشکیلاتی خود این موضوع را تحلیل و تفسیر می کند، همانطور که در ذهن هواداران نماینده می‌تواند بردن کارتن موز به مجلس ایده ای خلاقانه باشد، در اذهان منتقدان وی، این موضوع می‌تواند دست مایه طنز و فکاهی نیز باشد.

دو روایت از ماجرای کارتن های موز سید ناصرحسینی

اَفتونیوز| پر واضح است که ساکنان خانه ملت  گاهی با حرف‌ها و رفتارهایشان همه توجهات را به خود جلب می‌کنند و تا مدتی نقل فضای مجازی می‌شوند.

برخی از نمایندگان سوژه داغی برای رسانه‌ها و فضای مجازی شدند؛ نمایندگانی که گاهی حرف‌هایشان صدر اخبار می‌نشست و گاهی رفتار و کردارشان شکار دوربین‌های خبرساز می شود.

در هفته ها اخیر، ناصر حسینی‌پور نماینده‌ گچساران با آوردن ۲ کارتن موز از تقاضاهای اشتغال به نرخ بالای بیکاری در این شهرستان اعتراض کرد!

سید ناصر حسینی پور در جلسه علنی  (سه شنبه ۲۴ مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود با گذاشتن کارتن موز روی میزش که پر از درخواست اشتغال جوانان تحصیل کرده حوزه انتخابیه بود، گفت: امروز درباره روضه اشتغال و بیکاری جوانان شهری سخن می گویم که دو کارتن موز درخواست اشتغال دارند.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس یازدهم ادامه داد: درخواست اشتغال جوانان شهری که ۵۷۶ هزار بشکه نفت در روز تولید می کند، یک هزار و ۶۸۰ میلیون مترمکعب گاز، ۳۲ هزار بشکه گاز مایع، ۲۱ هزار بشکه نفتا، یک میلیون تن اتیلن تولید می کند و از سد کوثر ۵۴۷ میلیون مترمکعب آب و از سد چمشیر یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون مترمکعب آب برای کشور مهیا می کند.

اکنون با گذشتن چندین روز این اتفاق بحث کارتن موز مورد مناقشه مجازی قرار گرفته است.

در این میان گروهی ( غالبا هواداران رقبا اعم از تاج گردون و جعفری) معتقدند این اقدام نماینده زیبنده جایگاه نماینده و همچنین مردم شهرستان های باشت و گچساران نبوده  و درخواست های اشتغال جوانان این منطقه باید در جای بهتر از کارتن موز نگهداری می‌شد و این اقدام نماینده نوعی به سخره گرفتن مهم ترین درخواست های جوانان بیکار منطقه است!

بدیهی است این بخش از منتقدان نماینده بحث کارتن موز را دستاویز انتقاد و فشار به اردوگاه نماینده قرار دادند و خود نیز به فراست می‌دانند حسینی پور قصد استهزا نداشته اما گروه دیگر معتقدند سخنان تند نماینده در کنار کارتن موز بصورت نمادین  نشان از تدبیر  خلاقانه و مبتکرانه نماینده است.

حسینی پور که به واسطه نوشتن کتاب «پای که جا ماند» فارغ از مباحث سیاسی و نمایندگی مورد احترام بسیاری از نهاد های قدرت و حاکمیت است  با این اقدام می‌تواند زمینه ساز توجهات بیشتر به بحث اشتغال در شهرستان های گچساران  و باشت شود.

به هر طریق در این فقره، هر یک از گروه ها با توجه به  منافع و ذهنیت تشکیلاتی خود این موضوع را تحلیل و تفسیر می کند، همانطور که در ذهن هواداران نماینده می‌تواند بردن کارتن موز به مجلس ایده ای خلاقانه باشد، در اذهان منتقدان وی این موضوع می‌تواند دست مایه طنز و فکاهی نیز باشد.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 2 نظر

  • 1 حسن 1402/6/4 16:11:20

    از اینکه ایشون نماینده شهرم هست واقعا سرافکنده ام. بی تدبیری، بی‌حالی و متاسفانه وعده های واهی ایشون سبب شده است که خانواده حسینی برای همیشه از صحنه سیاسی گچساران کنار زده شوند.

    پاسخ
  • 2 ناشناس 1402/6/4 15:48:52

    به هر حال کار خوبی نبود

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها