یادداشت
گفتگو و گزارش

سرقت سه باره از ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یاسوج/تداوم بی تدبیری اداره کل ورزش و جوانان استان

ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یاسوج برای سومین بار مورد سرقت قرار گرفت.

 سرقت سه باره از  ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یاسوج/تداوم بی تدبیری اداره کل ورزش و جوانان استان

اَفتونیوز| بررسی‌های میدانی خبرنگار تسنیم حکایت از سرقت در و پنجره، شیرآلات، سیم، کابل برق و ...ورزشگاه ۱۵ هزار نفری مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد دارد که این سرقت سومین سرقت از ابتدای تکمیل این ورزشگاه تاکنون بوده است.

دهقان مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد با تایید این خبر به تسنیم گفت: آمار دقیقی از ارزش ریالی سرقت نداریم ولی سارقان شیرآلات، سیم، کابل برق و ...ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یاسوج را به سرقت برده‌اند.

ورزشگاه ۱۵ هزار نفری شهر یاسوج که بعدها به نام ورزشگاه شهدای دولت نیز تغییر نام یافت در سال ۸۳ در زمینی به مساحت ۳۲ هزار متر مربع و با اعتبار اولیه ۱۲ میلیارد ریالی در دولت نهم کلنگ‌زنی شد.این ورزشگاه در انتهای خیابان تختی در شمال غرب شهر یاسوج و در یک مسیر دست‌یافتنی و در یک جانمایی درست واقع شده است.

احداث این استادیوم ورزشی در یک مجموعه بزرگ ورزشی شامل زمین چمن فوتبال، پیست دو و میدانی، جایگاه مخصوص خبرنگاران، رختکن و سرویس‌های بهداشتی، اتاق‌های داوران و مربیان، منبع هوایی، تأسیسان نور، صوت و گرما با اسکلت بتنی شروع شده و مهمترین اهداف آن استفاده از ظرفیت‌ها و استعدادهای ورزشی استان و نیز برگزاری مسابقات کشوری و استانی بوده که اعتبار احداث آن از محل اعتبارات ملی_استانی تأمین شد.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 1 نظر

  • 1 ناظر 1402/6/5 18:45:24

    یه وقتی کتاب بی شعوری نوشته دکتر خویر کرمنت را خواند که درآنجا نتیجه گیری کرده بود بیشعوری برای کسانی نوعی اعتیاد است که باید علاج شود . حال موضوع این کتاب قصه ی کسانی است که دراین مرز وبوم خصوصاً دراین استان به علت بیشعوری دست به اعمال وکارهایی می زنند که عواقب آن را نمی دانند .درروایات واخبار روزانه می خوانیم که عده ای دزد ودزد زاده به شیرآلات وپیچ مهره و واشر آفتابه ولگن وشیلنگ توالت وحمام و کابل وسیم ولامپ و.........و اموال ابتدایی بیت المال که خودشان هم درنوع آن شریکند رحم ندارند .چگونه انتظاری است. که یک سرمایه گذار بیاید درسایه شوم ناامنی کارخانه بسازد وبعد باسوادان وتحصیل کردگان ما هم که به دانشگاه رفتند وفرهنگ آنجا رادیدند ودوره ورود به سیاست را گذراندند مقاله بزنند که ای وای فلان مدیر ضعیف است که نتوانست بعداز ۴۰ سال استان را توسعه دهد . وای مردم بیایید این دفعه فلان کس را انتخاب کنیم ویا بهمان کس باید استاندار باشد چون مهندس است واز خرد تاکلان به انتخابات وسیاست وارد می شویم طوری که انگار از کلاس درس چرچیل بیرون آمدیم .و الی آخر .... اما به ریشه ها وبنیادهای اساسی ، هنجارهای اجتماعی ، فرهنگ سازی ، حسن معاشرت درجامعه ، تربیت صحیح فرزندان ، واصلاح جامعه غافلیم ویا عمداً بی تفاوتیم ای کاش ما عوض رشته های فنی می رفتیم ادبیات انسانی می خواندیم ، تا برای بالابردن فهم وشعور خود وجامعه مفید تر باشیم. این را نوشتم که باسوادانمان درهمه حالات و الساعه به انداز ه توان ، بطور بنیادی به فکر جامعه ومردم باشند. تا کسانی ازروی ناچاری واستیصال به دنبال یافتن به فکر آفتابه دزدی نباشند .

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها