معرفی کارمند نمونه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان گچساران " فاطمه قارنگ " به عنوان کارمند نمونه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران معرفی شد

معرفی کارمند نمونه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران

اَفتونیوز| به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان گچساران  " فاطمه قارنگ " به عنوان کارمند نمونه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران معرفی شد.

روان‌بخش دیهیمی خوب، فرماندار گچساران در این مراسم ضمن تبریک هفته دولت و روز کارمند و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: هفته دولت فرصت مناسبی به جهت معرفی اقدامات و عملکرد دولت بوده تا مردم از اهم اقدامات انجام‌شده در این شهرستان آگاه شوند .

دیهیمی خوب در ادامه به بالا بودن روحیه خدمت در میان مسئولین شهرستان اشاره‌کرده و افزود: در مکتب اسلام و نظام جمهوری اسلامی ایران، بزرگ‌ترین خدمت، خدمت به مردم است که امیدواریم تمامی مسئولین و کارمندان شهرستان گچساران در امر خدمات‌رسانی به مردم با دارا بودن روحیه جهادی و انقلابی بیش‌ازپیش موفق و سربلند باشند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران هم نیز ضمن تبریک فرا رسیدن روز کارمند و تقدیر و تشکر از خدمات و فعالیت های همکاران پرتلاش خود در مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گچساران ، با اهدا لوح تقدیر  تشکر کرد و با بیان برخی خصوصیات کارمند نمونه ابراز داشت : یک کارمند نمونه باید شئون اسلامی را در ظاهر و باطن خود رعایت کرده و تدین ، صداقت در کار ، رعایت امانتداری ، رعایت حقوق مردم ، حسن خلق و داشتن وجدان کاری از خصوصیاتش باشد و در راستای عمران و آبادی کشور ، اجرای عدالت ، امیدواری مردم به آینده و تحکیم وفاداری مردم به نظام حرکت کند .

اورنگ نارکی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری ( مدظله ) بیان داشت : خدمتگزاران در نظام اسلامی طبق فرموده‌های رهبر عزیز انقلاب باید دارای بینش و بصیرت بوده و با آگاهی کامل گام بردارند و تحلیل صحیحی از اوضاع و تحولات پیرامون خود ، کشور و جهان داشته باشند .

در پایان این مراسم از کارمندان نمونه ادارات شهرستان با اهداء لوح سپاس و هدایا تقدیر بعمل آمد .

گفتنی است "فاطمه قارنگ از کارمندان متعهد ، وظیفه شناس ، دقیق و منظم بوده که در حال حاضر کارمند اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گچساران می باشد .



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها