یادداشت
گفتگو و گزارش

طی حکمی؛


دستیار ویژه نماینده بویراحمد منصوب شد/+جزییات

طی حکمی دستیار ویژه نماینده بویراحمد، دنا و مارگون منصوب شد.

دستیار ویژه نماینده بویراحمد منصوب شد/+جزییات

اَفتونیوز| طی حکمی دستیار ویژه نماینده بویراحمد، دنا و مارگون منصوب شد، متن حکم به شرح زیر است: 

بسمه تعالی

جناب آقای محسن فروزان

سلام علیکم

در راستای ایفای هر چه بهتر وظایف نمایندگی و استیفای حقوق مردم شریف و نجیب شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون،  با عنایت به اخلاق‌مداری، ذکاوت، تعهد و تجارب ارزنده شما در عرصه‌های متخلف، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی به موجب این حکم جنابعالی را به عنوان دستیار ویژه  منصوب می‌نمایم.

انتظار می‌رود ضمن هم‌اندیشی با نخبگان علمی و سیاسی، با انتقال نظرات کارشناسی و تجارب گرانقدر خود که حاصل سال‌ها فعالیت سیاسی_ فرهنگی و اجتماعی بوده است  همزمان با حفظ و توسعه دستاوردهای ارزشمند موجود، موانع موجود و آسیب‌های پیش‌رو را شناسایی و برای رفع‌ موانع، اقدامات علمی و مدبرانه‌ را در دستور کار خویش قرار دهید تا با ایجاد زمینه و بستر مناسب، شاهد مشارکت حداکثری عقلای علاقه‌مند به ویژه جوانان خلاق برای توسعه همه جانبه استان کهگیلویه و بویراحمد باشیم .

 

در این مسیر در سایه وحدت و همدلی، باید  قانون‌مداری و اخلاق‌مداری را دو رکن اساسی حرکت خود قرار دهیم و در طول مسیر پیش رو تلاش کنیم از مردم و عقلانیت فاصله نگیریم.  

امیدوارم با استعانت از درگاه مقدس باری تعالی و تمسک به اهل بیت (علیه السلام) در انجام وظایف محوله سربلند باشید.

در پایان بر خود فرض میدانم به حکم قدرشناسی و ادب از طرف خودم و مردم از زحمات شبانه روزی جوان توانمند، شجاع، صادق، نجیب  و متواضع جناب آرمان بیگلری برای خدمت صادقانه و دلسوزانه به مردم، کمال تقدیر و تشکر را داشته باشم و برای ایشان ارزوی موفقیت و سربلندی در تمام مراحل زندگی دارم.

مهدی روشنفکر

نماینده مردم شریف شهرستان های بویراحمد ، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها