یادداشت
گفتگو و گزارش

قامت کوتاه یک مسول/ منع ورود خبرنگار اَفتونیوز به ساختمان فرمانداری کهگیلویه

پس از انتشار مطالبی انتقادی در خصوص عملکر فرماندار کهگیلویه در این پایگاه خبری، از ورود خبرنگار اَفتونیوز در دهدشت به ساختمان فرمانداری ممانعت بعمل آمد.

قامت کوتاه یک مسول/ منع ورود خبرنگار اَفتونیوز به ساختمان فرمانداری کهگیلویه

اَفتونیوز| پس از انتشار مطالبی انتقادی در خصوص عملکرد فرماندار کهگیلویه در این پایگاه خبری، از ورود خبرنگار اَفتونیوز در دهدشت به ساختمان فرمانداری ممانعت بعمل آمد.

این در حالی است که فرماندار کهگیلویه و سایر مسولان استانی، در روز خبرنگار با ارسال پیام‌های مختلف از یکدیگر گوی سبقت می‌گیرند اما با کوچکترین نقد به یک باره برافروخت شد و عنان از کف می‌برند.

سال‌هاست مسئولان و مدیران در کهگیلویه و بویراحمد، با نگاه ابزاری به  خبرنگار و رسانه، مرز تمایزی بین خبرنگار خوب و بد ایجا کرده‌اند.

در نظر این قشر از مدیران، خبرنگار خوب، مطیع، فرمان‌بردار، بدون حاشیه، خنثی و مدیحه‌سراست و سرش را پایین انداخته و آهست می‌آید و آهسته می‌رود. اما اگر فعال رسانه‌ای بخواهد اندکی به رسالت خبری خود پایبند بماند و ناکارآمدی‌های آن‌ها را افشا کند، به یک باره تبدیل به یک خبرنگار بد و مخالفِ نامحترم می‌شود.

واضح است که ساختمان فرمانداری، ملک مطلق جناب فرماندار یا هر شخص دیگری  نیست که بخواهد از ورود خبرنگار یا شهروندان به آن ممانعت کنند. به نظر می‌رسد عبدالعزیز موسوی بعد از گذشت دو سال، همچنان نتوانسته خود را از زیر سایه نماینده به عنوان برادر بزرگ‌تر خارج کند و نقش مدیر اول دولت را در شهرستان ایفا نماید.

بی‌شک جریان شریف رسانه‌ای و به ویژه خبرنگاران پایگاه خبری اَفتونیوز، به میثاق حرفه‌ای خود تا آخرین لحظه پایبند خواهند ماند و مدیران ناکارآمدی که با حمایت نمایندگان بر مسند نشسته‌اند را یه تیغ نقد خود خواهند کشید.

 



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 7 نظر

  • 1 ناشناس 1402/6/8 17:31:48

    اتفاقا قامت ایشان کوتاه نیست افق دید رسانه های عقده ای وبا تعصب قومی بی جا مثل شماخیلی تنگ درحد بینی تان هست.

    پاسخ
  • 2 محمدی 1402/6/8 13:4:46

    افتو فقط دنبال تخریب رقیب ها است واقعاً روزنامه ب این بی برنامه ای ندیدم

    پاسخ
  • 3 محمود 1402/6/8 12:52:11

    همه تون دزد قلم بدستید فرماندار از شما بدتر نوکر موحد

    پاسخ
  • 4 بهنام ،راک 1402/6/8 9:43:33

    موسوی بهتر از فرمانداران دولت روحانی امثال اتابک و کریمی نژاد است مشاوران جوان و پای کار فرماندار موسوی را یکی از بهترین فرماندار استان و کشور تبدیل کرده شما از روی حسادت مطلب میزنید مهندس سید آمین سبحانی / مشاور عمرانی مهندس پیمان باوند / مشاور رسانه ای مهندس هادی صداقتی/ مشاور ورزشی سید روح الله احمدی/ مشاور سیاسی مهندس خلیل مهرجو/ مشاور جوانان مهندس خانم تابش نژاد مشاور امور بانوان

    پاسخ
  • 5 کارمند فرمانداری 1402/6/8 9:7:27

    شهرستانی که یه دفتر دار مدرسه میشه فرماندارش باید هم کوچه بازاری برخورد کنه

    پاسخ
  • 6 ناشناس 1402/6/7 23:29:15

    ای پدرش بیامرز .اخه شما نقد نمی کنید غیر از تحریب هیچ شان وابزار دیگری ندارین با این لجن پراکنی هائی که سایت شما داره این کمترین حق تون بود .بیا یک خبر ویا نقدی که به نفع مردم ودغدغه مردم باشه وسایتت منتشر کرده باشه را معرفی کن .همه اش از سر باج خواهی وعقده مطلب می زنی بعدش هم همیشه قیافه حق به جانب وطلبکارانه به خود می گیری .

    پاسخ
    • 6 - 1 ناشناس پاسخ به : 1402/6/9 10:34:31

      کارخوبی که

سایر اخبار
برگزدیدها