یادداشت
گفتگو و گزارش

عشایر باوی میزبان فرماندار باشت و سایر مسئولان شهرستان/+تصاویر و مشروح گزارش

در راستای مصوبه شورای اداری شهرستان باشت فرماندار و جمعی از مدیران این شهرستان در چهارمین روز هفته دولت با حضور در میان عشایر هزیم، میانه و سادات زاداحمد و سایر عشایر منطقه باوی ضمن شنیدن دغدغه ها و درخواست ها مشکلات مردم را بررسی کردند.

عشایر باوی میزبان فرماندار باشت و سایر مسئولان شهرستان/+تصاویر و مشروح گزارش

اَفتونیوز| در راستای مصوبه شورای اداری شهرستان باشت نادر گرامی  فرماندار و جمعی از مدیران  این شهرستان در چهارمین روز هفته دولت با حضور در میان عشایر هزیم، میانه و سادات زاداحمد و سایر عشایر منطقه باوی ضمن شنیدن دغدغه ها و درخواست ها  مشکلات مردم را بررسی کردند.

نادر گرامی فرماندار باشت در این دیدار و در میان عشایر اظهار داشت: طبق مصوبات جلسه ی شورای اداری در هفته ی دولت امروز توفیق دیدار با عشایر را داشتیم و با وجود اینکه این دیدار دیر اتفاق افتاد اما خوشحالیم که بعد از ۴۴ سال برای اولین بار با جمیع مدیران در میان این مردم قرار گرفتیم .

فرماندار افزود : در پی درخواست آبگرمکن ۴ دستگاه آبگرمکن خورشیدی به عشایر تحویل داده شد به طوری که همه خانواده ها بتوانند از آن استفاده کنند.

گرامی ادامه داد: در خصوص سفر اول هیئت دولت دستاوردها و مصوباتی داشتیم اما دستاوردهای سفر دوم بیشتر بود و ۱۳۵۰۰ میلیارد تومان با متمم سفر اعتبار داشتیم که قرار است تخصیص داده شود حدود ۶۰۰تا ۷۰۰ میلیارد جمع پروژه های پیشنهادی شهرستان باشت بوده است .

گرامی ادامه داد: جاده ی هزیم و میانه در سال گذشته بعضی از حوزه ابنیه کار شده و بعضی از ابنیه پل ها هنوز تمام نشده که در دستور کار است و جاده های عشایر باوی نیز در دستور کار است.

گرامی خاطر نشان کرد: مدیرعامل شرکت نفت با توجه به تاکید نماینده شهرستان حداکثر همکاری را با ما داشته و ۵تا ۶ ماشین شرکت نفت در حوزه های مختلف شهرستان باشت مثل فتح ، شاه بهرام ،پشت کوه و مله برفی در حال فعالیت هستند .

گرامی افزود: این دیدار به همینجا ختم نمیشود و مصوبات جلسه برای پیگیری به صورت مکتوب به ادارات ارسال می شود .

فرماندار باشت افزود : در حوزه اشتغال درخواست هایی بود که گفتیم بنیاد برکت تمام منطقه سرحد را پوشش دهد و تسهیلات اشتغال زایی در قالب کشاورزی ،دامداری ،زنبورداری به افراد متقاضی که شرایط را دارند پرداخت شود.

گرامی در مورد درخواست لوله جهت باغ ها افزود : متراژ مورد نظر را به اداره عشایر اعلام کنید که انشاالله تحویل داده شود و نمایندگی عشایر هم در شهرستان مستقر شده که انشاالله امورات خود را از این طریق پیگیری کنید.

گرامی  با توجه به بارش های زودهنگام خاطر نشان کرد: با توجه به همراهی هلال احمر این نهاد موظف شد چند حلقه چادر به عشایر تحویل دهد.

فرماندار باشت در پایان گفت: این جلسه اینجا تمام نمی شود و انشاالله مصوبات پیگیری می شود تا منتج به نتیجه شود .

جبار صالحی سرپرست اداره امور عشایر در این دیدار اظهار داشت:

اولین روز کاری من مصادف با هفته دولت شد که افتخار داشتم همراه با روسای ادارات به جمع مردم عشایر هزیم ،میانه و سادات زاداحمد بیاییم.

صالحی افزود: عمده ی مشکلات ذکر شده توسط مردم منطقه مشکلات جاده و آب آشامیدنی است و قول ها و مساعدت هایی داده شد که انشاالله پیگیری می کنیم که مشکلات حل شود.

به گزارش اَفتونیوز، عمده ی مشکلات مطرح شده توسط این عشایر بحث جاده دسترسی، بهداشت و اشتغال بوده است و ضمن اینکه عشایر با علم به این موضوع که بعد از ۴۴ سال از انقلاب برای اولین بار است که مسئولین شهرستانی به صورت دسته جمعی در بین آنان قرار گرفتند تقاضاهای خود را به مسئولین ارائه دادند و از نماینده شهرستان و استاندار نیز تقاضای پیگیری و مساعدت داشتند.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها