یادداشت
گفتگو و گزارش

افتتاح و کلنگ زنی ۸۶ طرح عمرانی و اقتصادی در گچساران

روانبخش دیهیمی خوب فرماندار گچساران اظهار کرد: به مناسبت هفته دولت برنامه‌های متنوعی در این شهرستان برگزار شد که امروز در آخرین روز از هفته دولت هست پروژه عمرانی ‌و اقتصادی با حضور نماینده مردم گچساران ، مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح و کلنگ زنی شد.

افتتاح و کلنگ زنی ۸۶ طرح عمرانی و اقتصادی در گچساران

اَفتونیوز| روانبخش دیهیمی خوب فرماندار گچساران  اظهار کرد:  به مناسبت هفته دولت برنامه‌های متنوعی در این شهرستان برگزار شد که  امروز  در آخرین روز از هفته دولت هست پروژه عمرانی ‌و اقتصادی    با حضور نماینده مردم گچساران ، مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح و کلنگ زنی شد.

وی  افزود:  امسال تعداد ۸۶ طرح عمرانی و اقتصادی با اعتباری بالغ بر ۶۴۵ میلیارد تومان در این شهرستان کلنگ زنی و افتتاح شد که از این تعداد ۵۸ طرح عمرانی و اقتصادی با اعتباری بیش از ۱۹۶ میلیارد تومان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

فرماندار گچساران ادامه داد: کلنگ احداث تعداد ۲۸ طرح عمرانی و اقتصادی  با اعتباری بیش از ۴۴۸ میلیارد تومان در این شهرستان  به زمین زده شد.

وی  در ادامه عنوان کرد:  به مناسبت هفته دولت پروژه بهسازی راه اصلی گچساران به باباکلان (قطعه سوم) به طول ۳٫۵ کیلومتر با اعتبار ۱۹۱ میلیارد تومان و همچنین افتتاح پروژه تعریض، بهسازی و روکش آسفالت جاده باباکلان به سمت بی‌بی حکیمه (س) به طول ۱۴ کیلومتر بااعتبار ۱۷ میلیارد تومان ازجمله طرح‌هایی است که در هفته دولت در شهرستان گچساران کلنگ زنی یا به بهره‌برداری رسیدند.

فرماندار گچساران در ادامه بیان  کرد: افتتاح مدرسه ۹ کلاسه شهید بهنیا اصل به مساحت ۱۰ هزار و پنجاه  مترمربع با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان، افتتاح پروژه تعریض و بازگشایی بلوار مالیات (فاز دوم) به طول ۱ کیلومتر با اعتبار 6 میلیارد تومان، افتتاح پروژه پایگاه سلامت شهید محلاتی به مساحت ۲۱۰ مترمربع با اعتبار ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان، کلنگ زنی پروژه پیاده روسازی کنار زیرگذر شهر (فاز اول) به طول ۴۵۰ متر بااعتبار ۲۰ میلیارد تومان و افتتاح پروژه چمن مصنوعی روستای آبچیرک به مساحت 1200 متر بااعتبار یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان از دیگر طرح‌هایی است که در هفته دولت در شهرستان گچساران کلنگ زنی یا به بهره‌برداری رسیدند.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها