یادداشت
گفتگو و گزارش

هجوم نماینده و مدیران برای افتتاح یک گاوداری خصوصی به مناسبت هفته دولت

معمولا در زمانی که قرار است یک پروژه به نمایندگی از جمع پروژه های آماده بهره برداری افتتاح شود، مهمترین و بزرگترین پروژه برای این مهم انتخاب میشود که انتخاب یک گاوداری کوچک بخش خصوصی نشان از وضعیت سایر پروژه ها دارد

هجوم نماینده و مدیران برای افتتاح یک گاوداری خصوصی به مناسبت هفته دولت

اَفتونیوز| کانال گلبونگ در یادداشتی کوتاه نوشت: به مناسبت هفته دولت طرح پرواربندی۳۰۰ راسی گوساله به نمایندگی از ۱۹پروژه عمرانی و اقتصادی با حضور نماینده مردم در مجلس، معاون اقتصادی استاندار،فرماندار و جمعی از مسوولان در شهرستان کهگیلویه به بهره برداری رسید.

معمولا در زمانی که قرار است یک پروژه به نمایندگی از جمع پروژه های آماده بهره برداری افتتاح شود، مهمترین و بزرگترین پروژه برای این مهم انتخاب میشود که انتخاب یک گاوداری کوچک بخش خصوصی نشان از وضعیت سایر پروژه ها دارد.

این در حالی است که فرماندار کهگیلویه در حاشیه همین مراسم در جمع خبرنگاران با اشاره به افتتاح سه چمن مصنوعی، افتتاح برق‌رسانی به مسکن محرومین، افتتاح طرح پرواربندی ۳۰۰ رأسی گوساله، افتتاح آسفالت راه‌های روستایی و... به عنوان بخشی از این پروژه‌های افتتاحی و کلنگ‌زنی شده در هفته دولت گفته :

“شهرستان در مسیر توسعه و پیشرفت قرار گرفته و یک افق روشنی برای آینده وجود دارد.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 1 نظر

  • 1 ناشناس 1402/6/9 17:25:59

    بعلت ضعف در طرح واجرا درتمام نقاط این کشور وقتی که کارو پروژه ی مهمی انجام نشده باشد متاسفانه مسئولین جهت تبلیغات ونشان دادن توان وبضاعت خودمبادرت به افتتاح پروژه های دست چندم می کنند .

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها