یادداشت
گفتگو و گزارش

به همت اداره کل بیمه سلامت استان:


مراسم بزرگداشت روز پزشک برگزار شد+تصاویر

مراسم بزرگداشت روز پزشک به همت اداره کل بیمه سلامت استان برگزار شد

 مراسم بزرگداشت روز پزشک برگزار شد+تصاویر

اَفتونیوز| مراسم گرامیداشت روز پزشک  چهارشنبه هشتم شهریورماه ۱۴۰۲ در سالن جلسات اداره کل بیمه سلامت استان برگزار شد.

محسن عزیزی سرپرست اداره کل بیمه سلامت استان  ضمن تبریک روز پزشک گفت: ۱۵۷۹ موسسه درمانی طرف قرارداد با بیمه سلامت استان هستند که از این تعداد ۵۴۶ موسسه مستقل می باشند.

وی با اشاره به خدمات جدید بیمه سلامت افزود: پوشش ناباروری، ارائه خدمات رایگان به دهک های یک تا پنج و تخفیف به دهک های ۶ تا ۹ از مهمترین خدمات بیمه سلامت است.

عزیزی اظهارکرد: ۱۲ مرکز اعتیاد استان کهگیلویه و بویراحمد که برپایه دارو درمانی عمل می کنند طرف قرارداد بیمه سلامت هستند.

وی بیان کرد: ۵۲۰ هزار نفر از جمعیت استان کهگیلویه و بویراحمد تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارند.

«سعید جاودان سیرت»، رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در این مراسم گفت: در حوزه های از مجموعه علوم پزشکی مشکلاتی وجود دارد اما در حوزه درمانی و بهداشتی و سیار حوزه ها پیشرفت هایی داشتیم و ظرفیت های خوبی وجود دارد که می توانیم بهتر و بیشتر از آنها استفاده کنیم اما بدلیل کمبود اعتبار تاکنون نتوانسته ایم.

وی افزود: دولت سیزدهم خدمات خوبی برای بخش بهداشت و درمان استان کهگیلویه و بویراحمد در نظر گرفته است بطوریکه در سفر دوم رئیس جمهور به استان ۹۸ درصد پیشنهادات ارائه شده از سوی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج پذیرفته شدند.

جاودان سیرت اظهارکرد: در سفر دوم رئیس جمهور به استان کهگیلویه و بویراحمد بالغ بر ۱۰۰۰میلیارد تومان اعتبار به بخش بهداشت و درمان استان اختصاص داده شد که مرکز رادیوتراپی و مرکز پزشکی هسته ای از جمله این مراکز برای ارائه خدمات به مردم استان هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خاطرنشان کرد: مرکز رادیوتراپی برای کم کردن هزینه های بیماران نیزامند، خطرات و جلوگیری از مراجعه مردم استان به استانهای همجوار را در پی خواهد داشت. فاز اول مرکز پزشکی هسته ای راه اندازی شد و فاز دوم این مرکز نیز تا یک ماه آینده راه اندازی خواهد شد.

جاودان سیرت تصریح کرد: در سال گذشته ۱۵ پروژه بهداشتی و درمانی با اعتباری بالغ بر ۲۲۰ میلیارد تومان در سطح استان افتتاح و راه اندازی شد همچنین از ابتدای سال ۱۴۰۲تاکنون ۲۵ پروژه افتتاح شده که تاپایان امسال این تعداد به ۳۵ پروژه خواهد رسید.

وی بیان کرد: استفاده از ظرفیت خیرین می تواند کمک شایانی به حوزه های مختلف سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد کند.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها