یادداشت
گفتگو و گزارش

دستاوردهای سفر وزیر بهداشت به استان:


بیمارستان رجایی منحل نمی شود/ کلنگ زنی مرکز رادیوتراپی در استان/ مطالبه بیمارستان ۲۵۰ تخت خوابی دهدشت

در هفته دولت وزیر بهداشت سفری کوتاه به استان داشت که استاندار دستاوردهای این سفر را تشریح می کند:

بیمارستان رجایی منحل نمی شود/ کلنگ زنی مرکز رادیوتراپی در استان/ مطالبه بیمارستان ۲۵۰ تخت خوابی دهدشت

اَفتونیوز| در هفته دولت وزیر بهداشت سفری کوتاه به استان داشت که استاندار دستاوردهای این سفر را تشریح می کند:

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سفر وزیر بهداشت به استان از محل اعتبارات نفت و وزارت بهداشت مبلغ خوبی به بیمارستان شهید رجایی گچساران اختصاص یافت.

سید علی احمدزاده در خصوص دستاوردهای سفر هفته گذشته وزیر بهداشت به استان گفت: هزینه تجهیز بیمارستان‌ها بالا است که وزیر بهداشت برای تجهیز بیمارستان‌های استان قول مساعد دادند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: در این سفر برای بازسازی و تکمیل بیمارستان شهید رجایی گچساران مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان اختصاص داده شد که با این اقدام از انحلال بیمارستان شهید رجایی جلوگیری شد، ضمن اینکه تجهیزات کامل مورد نیاز بیمارستان‌های نرگسی و شهید رجایی گچساران مصوب شد.

وی عنوان کرد. بخشی از اعتبار بیمارستان شهید رجایی گچساران با مساعدت وزارت بهداشت و بخش دیگری از محل وزارت نفت تامین می‌شود.

احمدزاده با بیان اینکه پروژه‌های بهداشت و درمان استان در مسیر تحول قرار گرفته، گفت: مرکز رادیوتراپی از آرزوهای محقق نشدنی مردم استان بود که کلنگ این مرکز با حضور دکتر عین اللهی در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج به زمین زده شد.

وی با اشاره به ساخت مرکز پیشرفته بیمارستانی پاتاوه گفت: با دستور وزیر مقرر شد مبلغ ۱۰ میلیارد تومان به این پروژه اختصاص داده شود تا پروژه در کمترین زمان ممکن احداث شود.

احمدزاده عنوان کرد: وزیر بهداشت از بیمارستان سی سخت که ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد بازدید کرد، همچنین بازدید از بیمارستان امام سجاد(ع) شهر یاسوج از دیگر برنامه های وزیر بهداشت بود که منجر به کلنگ‌زنی اورژانس قلب این بیمارستان شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به بهره برداری از مرکز هسته ای با حضور وزیر بهداشت گفت: این مرکز با مساعدت وزارت بهداشت به پیشرفته ترین دستگاه هسته ای مجهز شد.

احمدزاده خاطرنشان کرد: بیمارستان ۲۵۰ تخت خوابی دهدشت مطالبه ما در سفر وزیر بود که قرار شد با حضور وزیر بهداشت، وزیر تعاون، رئیس سازمان تامین اجتماعی و مجموعه استان جلسه ای پیرامون این پروژه برگزار و تصمیمات لازم گرفته شود.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها