یادداشت
گفتگو و گزارش

در نشست خبری مدیرعامل باشگاه فراز بام خائیز چه گذشت؟ از سوالات سیاسی تا دغدغه های هندبالی

نشست خبری مدیرعامل، کادر فنی باشگاه فرازبام خائیز دهدشت عصر امروز یکشنبه ۱۱ شهریور ماه با حضور اصحاب رسانه و فعالین مجازی در سالن جلسات اداری دانشگاه آزاد واحد دهدشت برگزار شد.

 در نشست خبری مدیرعامل باشگاه فراز بام خائیز چه گذشت؟ از سوالات سیاسی تا دغدغه های هندبالی

اَفتونیوز| نشست خبری مدیرعامل، کادر فنی باشگاه هندبال فراز بام خائیز دهدشت، عصر امروز یکشنبه ۱۱ شهریور ماه  با حضور اصحاب رسانه  و فعالین مجازی در سالن جلسات اداری دانشگاه آزاد واحد دهدشت برگزار شد.

مجید پارسائی در این نشست گفت، بعد از یک وقفه سه ساله مجدد به لیگ برتر برگشتیم اما با این تفاوت که این بار ۸۰ درصد بازیکنان ما بومی شهرستان هستند.

وی اظهار داشت، ما در این مسیر نقشه راه داشتیم و دوستان زیادی همراه و یار و یاور ما بودند.

پارسائی خاطر نشان کرد، انشالله هندبال ایران المپیکی خواهد شد و دهدشت در این تیم سهم خواهد داشت.

مدیرعامل باشگاه فرازبام در این نشست ضمن یادبود زنده یاد علی صادقی گفت: مرحوم صادقی با وجود اینکه منتسب به هیچ رسانه و خبرگزاری  نبودند اما در فضای مجازی در کنار ما بود.

پارسایی در پاسخ به سوال خبرنگار اَفتونیوز در خصوص بی مهری مدیران شهرستان به باشگاه فرازبام تاکید کرد، من واژه بی مهری را نمی پذیریم و معتقدم هر فرد و مدیری در این شهرستان اگر درکی از  موضوع ورزش  داشتند به ما کمک می‌کردند.

پارسایی گفت؛ در حال حاضر  رقیب ما قبل از بازی فردا در شهر دیگر سکنی گزیده  و این به شخصه برای ما شرم آور است و  نشان میدهد  ساخت یک هتل حداقل نیاز این شهر است.

وی اضافه کرد: ما گاها شاهد کلنگ زنی های صوری هستیم اما  نیاز کهگیلویه بزرگ  به هتل ضروری است، یک سال و نیم پیش در حضور استاندار صحبت کردیم و شخص آقای احمدزاده سه بار تماس گرفتند و نامه پاراف کردند و زمین مشخص کردند تا کمپ ساخته شود اما نامه های وی بایگانی شد و ما را به جاهای دیگر حواله کردند.

پارسائی در خصوص مهم ترین چالش های مدیریتی خود تصریح کرد، با تیمی جوان و پایه باید به جنگ غول های صنعتی هندبال برویم و انتظار هوادار ما این است که تیم جوان و نوجوان  در لیگ برتر نیز مانند مسابقات پایه قهرمان شود و توقعات را بالا بردیم.

وی در خصوص حمایت های نماینده کهگیلویه از فراز بام تاکید کرد: نماینده کهگیلویه اگر در کنار ما باشد بستگی به مشاوران ورزشی ایشان دارد.

ورزش حلقه مفقوده توسعه است اما روزی که نماینده شهرستان در سینما دهناد در کنار ورزشکار نشست، ای کاش  وی به یکی از خواسته های جامعه ورزش و تعهدات خود عمل میکرد.

پارسایی در خصوص سوال خبرنگاری مبنی بر  چرایی سیاسی  بودن مدیر عامل باشگاه و دخالت سیاسیون در ورزش اضافه کرد: ما در شهری سیاسی زندگی می کنیم و متاسفانه در این منطقه افرادی با نگاه های قومی و  لباس سیاسی مردم را  مقابل هم قرار دادند و بنده نمی‌توانم بعنوان شهروند سکوت کنم، وی تاکید کرد: دغدغه ها و مشکلات مختلف نیازمند مطالبه گری ماست و تا این جای کار قصد حمایت از کاندیدای خاصی در انتخابات ندارم.

پارسائی اضافه کرد، بنده در وهله اول یک ایرانی هستم و بعد از نظر فکری یک اصلاح طلب هستم و کاش اجازه داده می‌شد اصلاحات محقق شود.

وی در خصوص شائبه های سیاسی بازی وی و انتقادات به نماینده شهرستان تاکید کرد؛ بعد از نایب قهرمانی آسیا و قبل از  برگشت به ایران با نماینده تماس گرفتم اما پاسخی دریافت نکردم.

وی تاکید کرد، بارها برای تعویض کف پوش سالن با نماینده صحبت کردم و از وی خواستیم با هماهنگی مسولان استانی در زمینه کف پوش همکاری داشته باشد تا بازیکنان مصدوم کمتری داشته باشیم اما توجهی نشد.

او اضافه کرد: وقتی نماینده ما در حضور رئیس فدراسیون هندبال عنوان می کند تنها کمکی میتوانم داشته باشم این است که ۵۰ میلیون از طریق خیرین به باشگاه کمک کنم، بنده بعنوان یک ورزشی اجازه انتقاد و گلایه نداشته باشم!

این مدیر ورزشی خاطر نشان کرد، نماینده سابق کهگیلویه نیز کمک مالی به ما نکردند اما از نظر حمایت های معنوی در کنار ما بودند.

پارسایی در پایان تشریح کرد، سردار خدمدل تنها مسولی در استان است که درک کاملی از موضوعات مختلف دارد و در هر ساعتی از شبانه روز با ایشان تماس برقرار کردیم پاسخگو بودند.

مهدی آزاد منجیری سرمربی باشگاه هندبال فراز بام خاییز در این نشست اظهار داشت،  باشگاه ما کاری در سطح جهانی انجام میدهد، بهترین مربیان این مملکت پیش از ما در این باشگاه فعالیت داشتند.

کمتر باشگاهی در ایران در بخش پایه با جدیت فعالیت می کند، بازیکنان فراز بام در طول سال به صورت مستمر و کامل ۱۱ ماه و نیم روزانه تمرین دارد و فقط روزهای عید تعطیل است.

وی افزود، بازیکنان نونهال ما به اندازه بازیکنان حرفه ای و بزرگسال تمرین دارند.

دکتر امید کاظمی پزشک و آسیب شناس ورزشی باشگاه فرازبام خائیز در این نشست اظهار داشت، بعنوان فردی که فرزند این شهر است همیشه دوست داشتم به مردم دیارم خدمت کنم که این امر به لطف مهندس پارسایی محقق شد و در این چندسالی که در خدمت باشگاه بودم تمام توان و دانسته هایم را در اختیار بچه های فراز بام خائیز قرار دادم.

ابوصالح دانشفر پیشکسوت ورزش کهگیلویه ضمن تقدیر از مجید پارسایی گفت : رسانه ها صدای مردم و بازتاب دهنده اتفاقات شیرین ورزش هستند و دنیا و تمام رویداد های ان به لطف رسانه کوچک شده و این خاصیت پر ارزش رسانه است.

پیشکسوت ورزش کهگیلویه گفت: فرازبام خائیز فخر ورزش استان و نام بلندی برای معرفی ورزش استان است.

دانشفر ادامه داد: فرازبام خائیز معرف استانی است که همیشه محروم بوده و دیدیم در مسابقات جهانی با حضور آیندگان هندبال جهان پسران کهگیلویه با حمایت باشگاه فرازبام و مجید پارسایی درخشیدند ونام نیکی به یادگار گذاشتند.

دانشفر گفت : هندبال کلمه شیرین ورزش استان است و امروز در خانواده ها هندبال حضور دارد و این به مدد سرمایه گذاری و دلسوزی مجید پارسایی است که با دست خالی در میان قدرت های اقتصادی هندبال ایران افتخار افرینی کردند.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 3 نظر

  • 1 فرخ 1402/6/13 1:57:54

    درود بر مربی توانمند ومرد روزهای سخت جناب پارسایی ممنون از اینکه نام شهرمان واستانمان را جهانی کردید مسئولین استانی ونمایندگان استان لطفا با فرزندان خوشنام و مستعد استان بیشتر توجه کنید ونیازهایشان را با علاقه وافتخار تامین کنید هندبال استان ، افتخار والگوی استان

    پاسخ
  • 2 سجاد 1402/6/12 22:39:56

    خود ایشان با ورود خود به شورا باعث تنش سیاسی به شورای شهر شد و همچنین باعث برخی آسیب ها به فرازبام خائیز که خود به لحاظ ورزشی پیشرفت کرده بود‌ اول انتقادات نسبت به خودش بپذیرد که چطور مسائل قومی و طایفه ی را پیش کشیدن. و...داستان های بیشماری که دارنند.فراز بام خائیز در هندبال و ورزش واقعاً خوب کار کرد باید در نظر داشت البته

    پاسخ
  • 3 ورزش دوست 1402/6/12 22:29:8

    خسته نباشید آقای پارسایی ، واقعاً عملکرد وزحمات شما قابل تقدیر است ، اما به نظر بنده نماینده هر کسی که باشد نمی تواند کمک مادی به تیم ورزشی ویا جهت ساخت پروژه ای انجام دهد چون وظیفه اش قانون گزاری است اما شخصاً اگر متمول باشد یا از خیرین کمک بگیرد می تواند کمک بکند . تیم هندبال یا باشگاه باید حامی مالی داشته باشد .ساخت هتل مناسب دراین شهرستان اصلاً به صرفه نیست و عقلاً هیچ سرمایه گزاری حاضر به ساخت هتل دراین شهر نمی باشد .همین دومسافرخانه درجه ۴ شهر برای صاحبان فقط ضرراست می توانید سوال کنید .منطقی ترین راه کمک از اسپانشر ، مردم ، استاندار ، فرماندار وشهردار این استان است. انشاء الله که موفق باشید . .

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها