یادداشت
گفتگو و گزارش

مدیرکل امور مالیاتی استان اعلام کرد


تامین ۹۴ درصد درآمدهای کهگیلویه و بویراحمد از منابع مالیاتی

مدیرکل امور مالیاتی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۹۴ درصد درآمدهای کهگیلویه و بویراحمد از طریق مالیات تامین می‌شود.

تامین ۹۴ درصد درآمدهای کهگیلویه و بویراحمد از منابع مالیاتی

اَفتونیوز| مدیرکل امور مالیاتی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۹۴ درصد درآمدهای کهگیلویه و بویراحمد از طریق مالیات تامین می‌شود.

"میلاد فرخان" در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: عوارض آلایندگی استان کهگیلویه و بویراحمد در سال ۱۴۰۱ نسبت به سال ۱۴۰۰ از ۱۴۰ میلیارد تومان به ۴۵۰ میلیارد تومان معادل سه برابر رسیده است.

وی اظهارکرد: همچنین این عوارض از ابتدای سالجاری تاکنون نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد دو برابر داشته است.

مدیرکل امور مالیاتی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: ۹۴ درصد درآمدهای استان را مالیات تشکیل می دهد که این درآمدها قطعا با توجه به شرایط تورمی رشد داشت.

فرخان در این رابطه که آیا مالیات بر بازار فشار می آورد، تصریح کرد: تنها ۴ درصد درآمدهای مالیاتی استان کهگیلویه و بویراحمد در سال ۱۴۰۱ مربوط به بازار  بوده است و در واقع به بازار فشار نیاورده ایم.

وی در خصوص فرار مالیاتی در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: به لحاظ شرایط خاص و کوچک بودن استان شناسایی و جلوگیری از فرار مالیاتی راحت است و در واقع فرار مالیاتی در استان کهگیلویه و بویراحمد نسبت به سایر استانها خیلی کمتر است.

مدیرکل امور مالیاتی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه جلوی فرار مالیاتی را می گیریم، عنوان کرد: کمیته مبارزه با فرار مالیاتی و پولشویی در استان تشکیل داده ایم.

فرخان تاکید کرد: مردم در صورت مراجعه به واحدهای خدماتی مختلف بخصوص پزشکان و مشاهده فرار مالیاتی می توانند بصورت حضوری یا از طریق سامانه ۱۵۲۶ به ما گزارش دهند.

وی در زمینه بیشترین مالیات دریافتی استان بیان کرد: بیشترین مالیات دریافتی استان کهگیلویه و بویراحمد مربوط به شرکتها و حقوق(خصوصی و دولتی) است.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها