یادداشت
گفتگو و گزارش

اعطای مرتبه استاد ممتازی به دکتر «سید علی ملک حسینی»

با تصویب هیات ممیزه مرکزی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در دویست و پنجمین این هیات، مرتبه استاد ممتازی به دکتر «سید علی ملک حسینی»، عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، اعطا شد.

اعطای مرتبه استاد ممتازی به دکتر «سید علی ملک حسینی»

اَفتونیوز|  محسن رازقی معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: اعطای این مرتبه به استناد فعالیت های چشمگیر این عضو هیات علمی دانشگاه در حیطه های فرهنگی، تربیتی، اجتماعی، آموزشی، پژوهشی، فناوری و مسوولیت های اجرایی، بر اساس آیین نامه مدیریت دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی وزارت بهداشت، انجام شده است.

وی افزود: دکتر «سید علی ملک حسینی» چهره ماندگار کشور و پدر پیوند کبد ایران و بنیانگذار و مدیرعامل مرکز پیوند اعضا و بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی پیوند اعضای ابوعلی سینا است که علاوه بر افتخارات ملی، دارای افتخارات جهانی در حوزه پیوند است.

او دریافت جایزه انجمن جهانی پیوند اعضا به دلیل تاثیر شگرف در پیشرفت دانش پیوند را از جمله افتخارات دکتر ملک حسینی برشمرد. معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شیراز با آرزوی سلامتی و موفقیت روزافزون برای این استاد ممتاز دانشگاه، حضور دکتر «سید علی ملک حسینی» در جمع اساتید جامعه پزشکی فارس را بسیار ارزشمند و فرصتی مغتنم برای شاگردانش در زمینه کسب دانش، توانمندی و تجربه های گرانبها ذکر کرد



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 2 نظر

  • 1 ایلخانی پور 1402/6/14 13:17:51

    درود درود لیاقت وشایستگی دکتر ملک حسینی بالاتر است ایشان شخصیتی بزرگ دانشمند واستادی باتجربه هستن

    پاسخ
  • 2 ناشناس 1402/6/14 10:28:30

    تبریک به استاد وطبیب عمل واخلاق

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها