یادداشت
گفتگو و گزارش

تصاویری که برای سلامت انتخابات در کهگیلویه شائبه ایجاد می کند/ لیدر های سابق، مجریان امروز

تصاویر همراهی فرماندار فعلی و معاونش در تبلیغات و جمع ارا برای نماینده مجلس در دور گذشته ی انتخابات میدان رقابت یک طرفه ای را به تصویر میکشد تا تلنگری به مسئولان وزارت کشور باشد و تمام احتمالات نسبت به انتخابات در کهگیلویه بررسی و اقدام لازم صورت پذیرد .

تصاویری که برای سلامت انتخابات در کهگیلویه شائبه ایجاد می کند/ لیدر های سابق، مجریان امروز

اَفتونیوز| انتخابات کهگیلویه یکی از حساس ترین نقاط استان کهگیلویه و بویر احمد در سال ۱۴۰۲ با حواشی زیادی همراه است و این ریشه در انتصاب فرماندار و معاونین وی توسط نماینده مردم در مجلس دارد.

تصاویر همراهی فرماندار فعلی و معاونش در تبلیغات و جمع ارا برای نماینده مجلس در دور گذشته ی انتخابات میدان رقابت یک طرفه ای را به تصویر میکشد تا تلنگری به مسئولان وزارت کشور باشد و تمام احتمالات نسبت به انتخابات در کهگیلویه بررسی و اقدام لازم صورت پذیرد.

عبدالعزیز موسوی فرماندار کهگیلویه و عضو هسته ی مرکزی تصمیم گیری تشکل وابسته به نماینده ی کهگیلویه ی بزرگ و ابولفضل خاضع معاون فرماندار و جزی شورای مرکزی جریان وابسته به موحد چگونه میتوانند به دنبال انتخاباتی در سایه ی عدالت و بی طرفی باشند.

نکته جالب ماجرا آن‌جاست که فرماندار در شورای اداری چاروسا به صورت ناخودآگاه طوری سخن می گوید که گویی فرماندارِ نماینده اسن نه فرماندار دولت رئیسی!

معاون فرماندار نیز در بدو ورود به ساختمان فرمانداری دچار حاشیه می شود و برای کری خوانی در استوری مجازی خود کلمه «عزت» را درج می کند. 



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 3 نظر

  • 1 نیما 1402/6/18 23:31:39

    همانطوری که وزیر کشور انتخابات دور دوم ریاست جمهوری را برگزار می کنه

    پاسخ
  • 2 حقیقت 1402/6/18 17:24:37

    عالی نواختی افتد نیوز واقعا موحد تمام ادارت رو قبضه کرده بعد همین ها میخوان انتخابات سالم برگزار کنند!!؟؟؟ باید بازرسی وزارت کشور مستقیم ورود کنند فرمانداران کهگیلویه و بهمئی عزل شوند،،، ریس آموزش پرورش لیکک شمشیر رو از رو بست برای معلمین و کسانی که در خط موحد نیستند تا جایی که پدر رئیس آموزش و پروش بهمیی هفته قبلی مستقیم با موحد داشت به زور میرفتن تو خونه های مردم

    پاسخ
  • 3 ناشناس 1402/6/17 21:9:5

    رسانه افتو نیوز سخنگوی کدامیک از کاندیدا هاست که همه اش به نماینده فعلی وفرمانداران وبخشداران همسو با نماینده می تازد . آیا در دور گذشته فرماندار همسو با کاندیدای وجود نداشت . شک به برادر دینی جز گناهان محسوب می شود .

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها