یادداشت
گفتگو و گزارش

شهریه مدارس غیردولتی در کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد

رئیس اداره مشارکت‌های مردمی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد شهریه مدارس غیردولتی در این استان را اعلام کرد.

شهریه مدارس غیردولتی در کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد

اَفتونیوز| عبدی صفایی" روز شنبه ۱۸ شهریورماه ۱۴۰۲ در جمع خبرنگاران گفت: نرخ شهریه مصوب مدارس غیردولتی در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ بر اساس شاخصه هایی همچون اجاره‌بها، هزینه پرداختی به کارکنان، تجهیزات و امکانات، فعالیت های تربیتی و آموزشی، مقطع تحصیلی تعیین شده است.

وی اظهار کرد: در مقطع ابتدایی حداقل شهریه مصوب پنج میلیون و۶۰۰ هزارتومان و حداکثر ۹ میلیون تومان، در مقطع متوسطه اول حداقل ۶ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و حداکثر ۱۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و در مقطع متوسطه دوم حداقل هفت میلیون و ۷۰۰هزار تومان و حداکثر ۱۲ میلیون و ۸۶۰ هزارتومان است.

اختیاری بودن شهریه مکمل توسط اولیای دانش آموزان

رئیس اداره مشارکت‌های مردمی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: پرداخت شهریه مکمل توسط اولیای دانش آموزان  اختیاری است.

صفایی تاکید کرد : مدیران و موسسان موظفند پوستر دریافتی شهریه را در مدرسه و در دید عموم نصب کنند. 

رئیس اداره مشارکت‌های مردمی اداره کل آموزش و پرورش استان ادامه داد: با ابلاغ شهریه نهایی، قرارداد مالی در دو نسخه در سامانه مشارکت‌ها تنظیم و یک نسخه با مُهر مدرسه و امضا اولیا در اختیار دانش آموز یا ولی قرار می گیرد.

صفایی تصریح کرد: اولیای گرامی می توانند هرگونه شکایت از نحوه ثبت نام و هزینه های دریافتی را از طریق سامانه مشارکت های مردمی و اداره ارزیابی عملکرد اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد پیگیری کنند.

به گزارش ایسنا، وی به نحوه استعلام شهریه مدارس غیردولتی اشاره و بیان کرد: والدین محترم می توانند با مراجعه به سایت استعلام شهریه و وارد کردن مشخصات مدرسه غیردولتی یا غیرانتفاعی مورد نظر خود از میزان شهریه مصوب آگاهی یابند



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها