یادداشت
گفتگو و گزارش

دستان خالی مدیرکل اقتصاد و دارایی کهگیلویه و بویراحمد/«شریف پور» و یک آمار تکراری

طاهر شریف‌پور مدیرکل اقتصاد و دارایی کهگیلویه و بویراحمد در جدیدترین گفت‌وگوی خبری خود باز هم طبق معمول همان آمارهای تکراری را بازگو کرد که در طول دو سال گذشته به اشکال مختلف بیان کرده بود.

دستان خالی مدیرکل اقتصاد و دارایی کهگیلویه و بویراحمد/«شریف پور» و یک آمار تکراری

اَفتونیوز| طاهر شریف‌پور مدیرکل اقتصاد و دارایی کهگیلویه و بویراحمد در جدیدترین گفت‌وگوی خبری خود باز هم طبق معمول همان آمارهای تکراری را بازگو کرد که در طول دو سال گذشته به اشکال مختلف بیان کرده بود.

وی در گفت‌وگو با تسنیم به افزایش اعتبارات عمرانی استان از ۴۷۷ میلیارد تومان در سال ۱۳۹۹ به ۹۷۰ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۱ با رشد ۱۰۳ درصدی اشاره کرد و گفت: بیان داشت: در سال مالی ۱۴۰۱ یکی از اتفاقات مهم مالی استان رقم خورد که قریب به ۹۱۴میلیارد تومان اعتبارات نقد و میزان اندکی به صورت اسناد بود.

این در حالی است که بخش زیادی از این افزایش اعتبار، ناشی از رشد تورم در کشور است. اما شریف‌پور عامدانه آن را نادیده می‌گیرد و بدون اشاره به این عامل مهم، به‌راحتی از کنار آن می‌گذرد.

وی در ادامه با اشاره به طرح مولدسازی که حتی برخی از دولتمردان نیز آن را طرحی شکست خورده ارزیابی می‌کنند، از شناسایی اموال مازاد دولت می‌گوید و نتیجه می‌گیرد اداره‌کل اقتصاد و دارایی کهگیلویه و بویراحمد، نسبت به گذشته رشد داشته است.

واضح است که تکیه بر آمارهای تکراری بدون اشاره به علت آن و کلی‌گویی‌هایی در مورد فرصت‌های سرمایه‌گذاری، نمی‌توانند سوءمدیریت‌های روزافزون این اداره‌کل را پنهان کنند.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها