-
نخبه کشی در کهگیلویه؛ نقض بدیهیترین اصل منطق در استانداری کهگیلویه و بویراحمد
حسن کریمی -
از پایان تاریخ تا دموکراسیِ محتضَر
محسن خرامین -
نا-ظفرمندیِ توسعه: اربابِ مردم یا نمایندۀ آنها؟
حسین موسوی -
روابط عمومی؛ تجلی فهم، تفسیر و راهبریِ اجتماعیِ
صیاد خردمند -
تأملی بر اقدامات پوپولیستی دولتها در استان کهگیلویه و بویراحمد
حسن کریمی -
چگونگی ایجاد تعلیمات عشایری از آغاز
سید ساعد حسینی -
تاجگردون؛ وکیل یا ولینعمت؟
یادداشت مخاطبان -
به اعماق برگرد «شیوا»
امراله نصرالهی -
وقتی شایستهسالاری قربانی تبعیض و روابط میشود
حسن کریمی -
دهن کجی شبکه دنا به جامعه ورزش استان و مردم کهگیلویه
سید ابوصالح دانشفر
چهار خطه شدن جاده «بابامیدان - یاسوج - اصفهان» به کجا رسید؟
مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد گفت: چهار خطه شدن جاده «بابامیدان - یاسوج -اصفهان» در دست اجرا است و بخشی از آن بهزودی به بهرهبرداری میرسد.

اَفتونیوز| محمد راستا در گفتوگو با خبرنگاران اظهار داشت: چهار خطه شدن جاده «بابامیدان - یاسوج - اصفهان» به عنوان یک پروژه مهم و اولویت دار راهسازی در استان در دست ساخت بوده که بخشی تاکنون به بهرهبرداری رسیده و برخی قطعات دیگر نیز در آینده نچندان دور به بهرهبرداری میرسد.
وی با اشاره به اینکه جاده «بابامیدان - یاسوج - اصفهان» یکی از پرترافیکترین راههای شریانی با میزان ترافیک بیش از 20 هزار خودرو در روز است، عنوان کرد: در اصطلاح فنی راهسازی وقتی عبور و مرور در یک محور به 4 هزار خودرو برسد نیاز به احداث باند دوم است.
راستا ابراز کرد: 240 کیلومتر از جاده بابامیدان - یاسوج - اصفهان در حوزه استحفاظی کهگیلویه و بویراحمد واقع شده که بخشی از در حوزه شهرستانهای گچسارن و باشت چهارخطه شده و در واقع تاکنون 65 کیلومتر از باند دوم این جاده به بهرهبرداری رسیده و در مجموع کل پروژه پیشرفت فیزیکی 35 درصدی دارد.
مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: تمام مطالعات مسیر انجام شده و کار با سرعت در حد اعتبارات و حتی بیشتر در حال انجام است و واقعیت امر نیاز به اعتبارات بیشتری داریم که باند دوم سریعتر اجرا و جلوی حادثهخیزی گرفته شود.
راستا این را هم گفت: جاده «بابامیدان - یاسوج - اصفهان» محور ترانزیت ملی بوده و در واقع یک قطعه از کریدور شمال به جنوب کشور است، زیرا یک راه میانبر از جنوب به مرکز کشور محسوب میشود و هم اکنون ترافیک بسیار بالایی دارد.
وی بیان کرد: 30 کیلومتر از این پروژه هم اکنون در حال اجرا و زیر 50 کیلومتر نیز دست نخورده داریم و پروژه کمربندی یاسوج واقع شده در این مسیر با سرعت در دست اجرا بوده و تاکنون 5 کیلومتر افتتاح و 7 کیلومتر نیز آماده آسفالت شده است.
نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.
- 1 نقره داغ ۹۳۰ خودروی متخلف در کهگیلویه و بویراحمد
- 2 وجود ۹۱۲ خانواده دارای فرزند چندقلو در کهگیلویه و بویراحمد
- 3 هزار کنتور برق در کهگیلویه و بویراحمد تا پایان امسال هوشمند میشود
- 4 کاهش بارندگی و آسیب جدی به مزارع کهگیلویه و بویراحمد
- 5 گره کور بلوار جمهوری یاسوج با ورود دستگاه قضایی باز شد
- 6 پیام تبریک نادر منتظریان به فرمانده جديد سپاه استان
- 7 ۶ مجروح در پی تیراندازی در عروسی
- 8 نبود بالگرد مشکل جدی مهار آتشسوزی جنگلهای کهگیلویه و بویراحمد است
-
احترام به مردم به شیوه شبکه دنا! / از غیب شدن مجری تا عدم حضور شهردار یاسوج!
-
مدیرکل میراث فرهنگی: اشیا تاریخی به درستی نگهداری نمیشوند/ برای تکمیل موزه نیاز به اعتبار داریم/ کاروانسرا و بافت تاریخی دهدشت احیا میشوند
-
حضور دو نماینده سابق و اسبق بویراحمد در مراسمهای عمومی/ فعالیتهای انتخاباتی «روشنفکر» و «زارعی» شروع شد؟!
-
کار جالب یک مرکز درمانی در راستای مسئولیت اجتماعی/ «درمانگاه صدرا» جور شهرداری یاسوج را کشید!
-
کمانه سیاست تهاجمی تاجگردون به خودش/ آقای تاجگردون! از صف اول نمایشها بترسید نه از جوانان گچساران و باشت!
-
پیشرفت طرح صنایع پلیمر گچساران از ۴۴ درصد عبور کرد/ جزییات
-
توضیحات فرماندار لنده در خصوص احیای معدن فسفات قیام
-
تشریح جزئیات تسهیلات ودیعه مسکن در کهگیلویه و بویراحمد
-
انتصاب عضو هیئت مدیره شرکت معدنی و صنعتی «گهر زمین»/ عکس و سوابق
-
معاون سیاسی استاندار: استادیوم قلعهرئیسی حدود ۹۰ درصد پیشرفت داشته اما هنوز افتتاح نشده است/ عمر مفید پروژه های نیمه تمام استان در حال از دست رفتن است/ پارسائی: آمده ام به ورزش استان خونی تازه تزریق کنم
نظرات ارسالی 0 نظر
شما اولین نظر دهنده باشید!