یادداشت
گفتگو و گزارش

۱۷ مدیر در آستانه عزل چگونه ابقاء شدند؟ تعامل یا معامله؟!

چه رسانه ای از جذب ۳۰ نفر در استانداری در قالب شرکتی صوری سوای ۲۰ نفر سهمیه اختصاصی طرح شهید زین الدین اطلاع دارد؟! این فساد و مخفی کاری از مردم چه مفهومی دارد و سهم کدامیک از مديران و نمایندگان و لابی کنندگان است؟!

۱۷ مدیر در آستانه عزل چگونه ابقاء شدند؟ تعامل یا معامله؟!

اَفتونیوز| زریر حجتی فعال رسانه ای در یادداشتی نوشت:  آنگونه که گفته می شود، استاندار محترم کهگیلویه و بویراحمد یگ گام به جلو گذاشته و چند مدت قبل، یک نفر از شبکه نفوذی، مخوف و مافیایی شاغل در استانداری را ممنوع و محدود از فعالیت در حوزه دفتر استاندار کرده است که به شرط صحت خبر و عدم تاکتیک ناشی از فضای پرالتهاب، جای تقدیر از این اقدام در مسیر پالایش و قطع دست نفوذی های اهریمنی دارد اما این کفایت نمی کند، چرا که معاون پر از حرف و حدیث او محض مصلحت و منافع شخصی آن کیس را بصورت شناور در نزد خود مأوا داده و به التهابات ضریب بخشیده است!

در روزهای آینده با اسناد متقن از دست های آلوده و چگونگی نفوذ این عناصر و اتهامات به دولت رئیسی سخن خواهیم گفت ولو اینکه رسانه هایی با این عقبه خطرناک مافیایی به هجویه نویسی و القاب ناشایست روی آوردند که مقابله با این سطح در شان ما نبوده و به موقع در سایه سار قانون به نتیجه خواهند رسید.

تحمیل شبکه مافیایی و منفور در جامعه با لایه های مختلف به نقل از افراد مورد وثوق این پایگاه، نتیجه لابی نمایندگان مجلس در سطوح جلسات محرمانه اعم از درون و برون استان است که از هول حلیم انتخاباتی پرابهام به ته دیگ افتاده اند و این نوع فساد حتماً بر پرونده قطورشان جهت احراز صلاحیت در شورای نگهبان افزوده خواهد شد. ان شاءالله

در واقع نفوذی هایی که استاندار و استانداری را در مظان اتهامات انفجاری قرار داده، بر افکار عمومی و شخص استاندار هویدا گشته است که این حجم از اعتماد و صداقت بر اساس سابقه انقلابی گری و تدین به صلاح و سداد او نبوده است.

انفعال استاندار از نمایندگان انقلابی! با سیاستگذاری ناصواب وزیر کشور در تعاملات منطقه گرایی و طایفه سالاری و شما بخوانید “معامله” با نمایندگان، استان را به تباهی کشانده است! از اینرو شخص وزیر کشور در مظان اتهام آشفتگی اوضاع پر تنش استان و ناکارآمدی دولت است.

هزینه های سنگینی باید در این مطالبه گری داده شود تا از وضع نامطلوب موجود به مطلوب در جامعه آرمانی مد نظر مهدویت رسید که بسیار دیر شده است! رسانه های سالم باید با اعتقاد به این اصل و تریبون واقعی مردم بی تریبون، پیشرو و پیشمرگ شوند!

اعتماد بیش از حد استاندار به نمایندگان و شبکه مافیایی نفوذی مشاورین تحمیلی و معاونین جناحی استانداری و البته آن لابی رانده شده در عرصه دادگستری! موجب مهره چینی و ساختار معیوب مدیریتی با ضرب و شست از جغرافیای مرکز استان بدلیل تضاد با طیفی سیاسی گردیده است!

همان رانده شده ای که برای ملاقات با استاندار در تایم های مختلف، میز استاندار را به انحصار خویش در آورده است تا برای ضرب شست یک منطقه طراحی برنامه نماید و مردم مبتلا به مشکلات، محروم از یک ملاقات و در حسرت امضاء!

چینش مدیریتی استان بدون توجه به شایسته سالاری و بلکه نگاه منطقه گرایی و جغرافیایی این شبکه تیمی و معاونین توزیع شده است که به حکایت آمار مستند در سطح مدیران کل استان و شهرستان ها به تفکیک، دو نماینده مجلس ۸۰ درصد از مدیریت و ۲۰ درصد مربوط به گچساران و باشت است و اتفاقاً انصاف حکم می کند با رونمایی از سهم ناچیز سادات عنا ” فامیل استاندار” به حکایت آماری که بزودی و مصداقی منتشر می کنم، شخص استاندار را در این یک موضوع مبری نمایم.

استاندار در تله ای از شبکه مافیایی مخوف گیر افتاده که شاید حسنات پیاده روی کربلا به تعبیر آن سایت های تازه به میدان آمده مدافع مبانی اعتقادی و دینی به فریادش برسد والا متون فاقد انسجام و اخلاق دیکته شده عناصر در آستانه سقوط به سقوط شان ضریب خواهد داد.

احمدزاده که ماهیت این شبکه نفوذی و مافیایی بر او محرز شده است، اگر قرار است بر مبنای مصلحتی که وزیر در خبرها گفته، می ماند والا به قم می رفت، محض حیثیت و آبروی خود و نظام اداری باید با استقلال و اراده تام، این شبکه مخوف و مورد تنفر آحاد جامعه را از محیط خود براند که از قرار معلوم در معذورات است ولی فردا روز انتخابات و خشم مردم در رویکردی جدید، چیزی به اسم نماینده با این پاشنه آشیل لابی گری باقی نخواهد ماند!

و اما مخلص کلام در این وجیزه تا وقت انتشار اخبار انفجاری فساد اداری؛

بر اساس بررسی ها و بازرسی های نهاد ریاست جمهوری و تحقیقات دیگر نهادهای استانی، خبرِ خبر ساز عزل حدود ۱۷ مدیر ناکارآمد، گویا قبل از سفر رئیسی به صورت رسمی یا غیر رسمی منتشر شد!
چه رسانه ای و کدام بخش از نظام اداری از پشت پرده منتفی شدن این موضوع اطلاعی دارد؟!
چه رسانه ای از جذب ۳۰ نفر در استانداری در قالب شرکتی صوری سوای ۲۰ نفر سهمیه اختصاصی طرح شهید زین الدین اطلاع دارد؟!
این فساد و مخفی کاری از مردم چه مفهومی دارد و سهم کدامیک از مدیران و نمایندگان و لابی کنندگان است؟!
جالب است بدانید؛
۱۷ مدیر در معرض عزل گفته شده با لابی برخی معاونین استاندار، نمایندگان و شبکه تیمی مخوف پیدا و پنهان در استان به محاق رفت و بعضی مابه ازای آن سهم و رانتی را به افتخار دریافت کرده است؟!
مدیران پاکدستی نیز در این عرصه با وارونه نمایی معاونی معجون که: ” شما نیز در لیست عزل هستی” مغفول و فریفته شده و از سر ناچاری مهره ای از حامیان آن معاون مفید و مطرح استان را در اداره تحت مدیریتش ارتقاء داده است!
معامله در این ساختار فاسد به همین سهولت و سیاست در حال انجام است!

ما به حول و قوه الهی در آینده ای نچندان دور با آمار و ارقام مستند از خبرهای انفجاری هرگز نشنیده با شما سخن خواهیم گفت پس منتظر باشید.

حرف های ما هنوز ناتمام…
تا نگاه می کنی:
وقت رفتن است
باز هم همان حکایت همیشگی!
پیش از آنکه باخبر شوی
لحظه ی عزیمت تو ناگزیر می شود
آی…
ای دریغ و حسرت همیشگی!
ناگهان
چقدر زود
دیر می شود!
“قیصر امین‌پور”

 



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 8 نظر

  • 1 ناشناس 1402/6/29 12:16:52

    عالی بود و واقعیت امروز ما

    پاسخ
  • 2 ناشناس 1402/6/29 12:16:52

    عالی بود و واقعیت امروز ما

    پاسخ
  • 3 میلاد 1402/6/27 1:29:3

    خدایی خودت فهمیدی چی نوشتی مثلا شما خبرنگاری نباید سخت بنویسی آقای حجتی

    پاسخ
  • 4 دنا 1402/6/21 18:27:7

    ظاهرا هیچ گونه نظارتی بر رسانه های استان وجود نداره هرکس برا خودش بیانیه سیاسی صادر میکنه به نظر میاد متون بیشتر عقده گشایی باشه تا مطالب سازنده باج بگیر رسانه ای کور خوندی حجتی

    پاسخ
  • 5 ناشناس 1402/6/21 10:47:24

    دلیل پسرفت و عقب ماندگی استان‌ما همین‌تحلیل‌های آبکی می باشد...هرکی از راه میرسه اظهار نظر می کند

    پاسخ
  • 6 ناشناس 1402/6/20 23:28:13

    برو پی کارت. تو هم هرچی منفی تو ذهنت هست بیرون‌می دهی. انگار شما کارگاه کاستر هستید و بقیه قاتل و دزد. خدایا به آدمهای متوهم‌ما اندکی عقل عطا بفرما

    پاسخ
  • 7 واقع بین دنا 1402/6/20 19:36:57

    احسنت بر آقای حجتی بسیار دقیق مطالعه شده و بجا بود اگر اهالی رسانه رسالت خود را به خوبی و درست انجام دهند جلوی خیلی از فسادهای اداری ناشی از انتصابات ناصواب، کم کاری و بکارگیری نیروهای بدون مجوز گرفته خواهد شد پس خواهشا بنویسید و بنویسید تا جلوی اینهمه ظلم گرفته شود

    پاسخ
  • 8 خبرنگار 1402/6/20 16:36:1

    جناب حجتی، متن رو خودت هم بخونی متوجه نمیشی منظورت چی بوده. کلا نگارش چ لی داشته

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها