یادداشت
گفتگو و گزارش

اختصاصی اَفتونیوز


استعفا یا برکناری؟ تعارفات توخالی داماد نماینده

آنگاه که با حمایت های نماینده سه سال مدیر اداره راهداری شهرستان بودید و بنا به شنیده ها به دلیل نداشتن بیلان کاری و با فشار دستگاه های نظارتی، جایگزین وی تعیین شده و ابلاغ او در آستانه لغو قرار دارد، به یک باره در خبری اعلام می شود« من بخاطر داماد نماینده بودن استعفا دادم»

استعفا یا برکناری؟ تعارفات توخالی داماد نماینده

اَفتونیوز| امین پایدار  مدیر اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بویراحمد  از سمت خود استعفا داد و در متن نامه‌ی استعفای خود نوشته است که با توجه به نسبت اینجانب با نماینده محترم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی و پرهیز از هرگونه شائبه‌ی کار سیاسی و انتخاباتی در خدمت‌رسانی به مردم عزیز، و تحت الشعاعِ سیاسی و انتخاباتی قرار نگرفتن خدمات دولت انقلابی سیزدهم، از سمت خود به عنوان مدیر راهداری شهرستان بویراحمد استعفاء داده و در هرجایی که سازمان ملزم کند به عنوان یک راهدار؛ تمام قد و با افتخار در خدمت صادقانه به هم استانی‌های عزیز کوتاهی نخواهم کرد. گفته می‌شود که او داماد مهدی روشنفکر نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی  است.

فارغ از اینکه دلایل اصلی این استعفا چه بوده باید از «پایدار مدیر مستعفی» پرسید تاکنون چند مدیر و مسول از سمت و جایگاه خود استعفا داده اند که مردم این ادعای شما را باور کنند؟ در ساختار مدیریتی استان کهگیلویه و بویراحمد اساسا رفتن و آمدن مدیران چنان برای مردم مهم نیست که برای آن سناریو نویسی کرد.

سالهاست با غوغا سالاری و شوی تبلیغاتی  مدیر تازه از راه رسیده می گوید «به اصرار دوستان مسولیت پذیرفتم» و آن یکی نیز در روز خداحافظی از صندلی عنوان می کند: «دلبسته این میز و صندلی نبودم و خود استعفا دادم»

اما به نظر می سد  امروز مرزهای این تعارفات تو خالی توسط داماد آقای نماینده جا به جا شده است.

آنگاه که با حمایت های نماینده سه سال مدیر اداره راهداری  شهرستان بودید و بنا به شنیده ها به دلیل نداشتن بیلان کاری و با فشار دستگاه های نظارتی، جایگزین وی تعیین شده و ابلاغ او در آستانه لغو شدن قرار داشت، به یک باره داماد نماینده اعلام می کند « من بخاطر داماد نماینده بودن استعفا دادم» و حتی منت استعفای خود را بر سر همه میگذارد.

داماد نورچشمی نماینده باید بداند، فصل این نمایش ها به سرآمده و مردم آن اندازه به دانش رسانه ای مجهز اند که این اخبار را حتی در صورت صادق بودن باور نکنند.

بی شک یک مدیر کارآمد همانگونه که با عزت نفس بر صندلی مدیریت می نشیند در روز خداحافظی نیز آنقدر  متواضع است که رفتن اش را به زمین و آسمان و داماد فلان شخص بودن نسبت ندهد و با فروتنی کنار رود و کارنامه اش با همه  ضعف و قوت ها به عوامل دیگر ارتباط ندهد. 



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 15 نظر

  • 1 رحمان 1402/6/22 1:33:48

    باجناقش کیه؟

    پاسخ
  • 2 آبی 1402/6/22 1:30:21

    چرا این ۳سال استعفا ندادی آقای پایدار..واقعا انسان شرمش میاد..یا شوتت کردن بیرون....مردم شما را شناختند..با این کارت هم آبروی خودتو بردی وهم خانواده بزرگ پایدار را...شما فکر کردی یه کس دیگه ای میارن جات تا ۴تا رایی براتون بجوره...کورخودندین....به همین کارها ادامه بدین چون خیلی خوبه..

    پاسخ
  • 3 احمد 1402/6/21 20:24:13

    خانواده متوفیان حادثه پلیس راه یاسوج باید علیه پایدار ومدیر کل ناکارامدش شکایت کنند

    پاسخ
  • 4 فرهنگی 1402/6/21 14:6:13

    بعداز ۳ سال ریاست حالا میخوای بگی چه؟ اگه راست میگفتی از اول نمی رفتی پست بگیری! ‌نمی دونم، شاید هم تازه داماد نماینده شده باشی!!

    پاسخ
  • 5 ناشناس 1402/6/21 10:9:23

    بنازم به جسارت محمدی که مردانه ایستاد و به کار برای مردم اهمیت داد نه ابقای صندلی خود

    پاسخ
    • 5 - 1 محمد پاسخ به : 1402/6/24 13:51:47

      خدا اموات را بیامرزه جناب مهندس محمدی عزیز تنها کسی که زیر بار زور نرفت و چاپلوسی کسی را نکرد تو بودی وباقاطعیت تمام در مقابل ظالمان ایستادی نگذاشته ای حق مردم از گلوی چنین افراد ناکارآمدی پایین بره دعای مردم مظلوم پشت سرت خواهد بود تقدیر و تشکر ویژه دارم از سازمان بازرسی کل جناب مهندس صالحی عزیز که با اقتدار وایساده وبا هیچکس در هر جایگاهی هم که باشه شوخی ندارم درود بر تو

  • 6 سامان 1402/6/21 1:27:58

    دامادها دیگه یه پدیده شده اند! ملت بیچاره

    پاسخ
  • 7 ناشناس 1402/6/21 0:48:55

    فرار رو به جلو ؟! پس با این حساب باید کل مجموعه ی حاکم الان ادارات هم باید استعفا بدهند چون همه منسوب نماینده اند و مردم همه در این خصوص شائبه و شبهه دارند

    پاسخ
  • 8 ناشناس 1402/6/20 21:21:43

    اگر این گونه است که ایشان گفته اند چرا فرماندار دنا استعفا نمی کند؟

    پاسخ
  • 9 ناشناس 1402/6/20 21:20:39

    عجب ! مردم منتظر استعفای خودِ نماینده هستند تا پازل استعفاهای قبل او تکمیل شود

    پاسخ
  • 10 ناشناس 1402/6/20 20:39:18

    درود این روزها تنور ترفند و مکاری در شعله ی سیاسی وانتخاباتی داغ است برای اینکه رایی جمع شودـ و مردمی را ترغیب هر حیله سوار بر افکار کیاسی میشود تا در انبوه گل الودی اب غواصی نمایند

    پاسخ
  • 11 بویراحمد 1402/6/20 18:50:52

    هم ها. کاملا درست .حرف بعدی شما هم درسته.

    پاسخ
  • 12 ناشناس 1402/6/20 17:38:51

    فقط، فقط ناکارآمدی و ناتوانی باعث برکناری ایشان شده است یکی نیست از این آدم بپرسد این سه سال که به صندلی قرص و محکم چسپیده بود مگه داماد نماینده نبودی اگر داماد نماینده نبودی و زد و بندهای سیاسی پشت پرده نبود، باید بخاطر اون همه انسانهای بی گناه که جلوی پلیس راه کشته شدند خودت و اون مدیر کل ناکارآمد و ناتوان اداره کل راهداری باید محاکمه، و بلافاصله عزل میشدید نه حالا کری خوانی می کردی

    پاسخ
  • 13 راست 1402/6/20 17:12:29

    سلام با مرام از اول رئیس نمیشدی. این چند سال گند زدی به همه چیز

    پاسخ
    • 13 - 1 فرهنگ پاسخ به : راست 1402/6/21 14:7:23

      شاید جدیدا داماد شده باشه

سایر اخبار
برگزدیدها