یادداشت
گفتگو و گزارش

خط و نشان معاون عمرانی استاندار؛


اگر مزایای سد خرسان سه بیشتر از معایب آن باشد احداث می شود

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکیدکرد که اگر مزایای احداث سد خرسان سه در دهستان سادات محمودی دنا بیشتر از معایب آن باشد بطورحتم این سد احداث می شود.

اگر مزایای سد خرسان سه بیشتر از معایب آن باشد احداث می شود

اَفتونیوز|  "علی محمد روستا" در دیدار با برخی اهالی دهستان سادات محمودی دنا که خواستار احداث نشدن این سد در زادگاه شان بودند، اظهار داشت: احداث و اجرای سد خرسان سه، یک موضوع ملی است و چنانچه این سد بخواهد اجرایی شود مزایا و معایب آنها بررسی می‌شود.

وی با بیان اینکه چنانچه مزایای احداث این سد بیشتر از معایب آن باشد، احداث آن قطعاً صورت می‌گیرد، خاطرنشان کرد: اجرای سد خرسان سه در دهستان سادات محمودی دنا،  مخالفان و موافقانی دارد که باید نظریات آنها را بخوبی شنید.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: اهالی منطقه نسبت به محل احداث این سد، دغدغه های فراوانی راجع به تملک اراضی خود دارند و چون این طرح، یک طرح ملی است باید تدابیر لازم اندیشیده شود.

روستا با اشاره به برخی آمارها در ارتباط با احداث سد خرسان سه، یادآورشد: عملیات اجرایی این سد از سال ۸۶ آغاز شده و اکنون در حال اخذ مجوزهای لازم است و در مرز استان های کهگیلویه و بویراحمد و چهارمحال و بختیاری با پیشرفت فیزیکی ۱۰ درصد واقع شده است.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد که اعتبارات ادارات دولتی و شرکت های خدمات رسان در این استان، تحت هیچ شرایطی نباید برگشت بخورد و اعتبارات پروژه‌ها و طرح ها باید جذب شود.

روستا گفت: روزانه پیگیر هستیم که ادارات دولتی، تمامی اعتبارات را بطور کامل جذب کنند و تعلل و یا سهل انگاری احتماعی باعث برگشت خوردن اعتبارات نشود.

وی از اجرای سه پروژه مهم آبی در مناطق عشایری کهگیلویه و بویراحمد شامل آبریزک دهستان دشمن زیاری کهگیلویه، تنگ نایاب سرآسیاب یوسفی بهمئی و آبعلی زیلایی مارگون خبرداد و تاکید کرد: اعتبارات این طرح‌ها به هیچ عنوان نباید برگشت بخورد.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: امسال بدون شک در این استان، برگشت اعتبار نخواهیم داشت و دستگاه‌های اجرایی موظف شده‌اند اعتبارات باقی مانده را جذب کنند.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 3 نظر

  • 1 دنا 1402/6/22 11:32:23

    در چنین پروژه هایی قطعاعده ای متنفع و عده ای متضرر میشوند. بنظرم با توجه به جمیع جهات اجرای آن مناسب تر است

    پاسخ
  • 2 دردمند 1402/6/22 8:21:34

    در هر صورت این سد اجرا میشه زور استانهای مرکز نشین به ما میچربه

    پاسخ
  • 3 ناشناس 1402/6/22 5:6:49

    من‌هم موافقم. احداث سد معایب و مزایای خاص خود را دارد.احداث آن نه کامل خوب است و نه کامل بد است

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها