یادداشت
گفتگو و گزارش

یادداشت ویژه اَفتونیوز|


حاشیه امن «احمدزاده»/حوالی استانداری چقدر ساکت است!

در سایه حاشیه امنی که به اشکال مختلف برای شخص استاندار ایجاد شده هیچ کس از دیگری نمی پرسد براستی بالاخره سد آبریز چه شد؟ مخالفت ها با سد خرسان به کجا رسید؟ حقابه استان از سد تنگ سرخ در چه مرحله ای است؟

حاشیه امن «احمدزاده»/حوالی استانداری چقدر ساکت است!

اَفتونیوز|  فضای سیاسی و اجتماعی  کهگیلویه و بویراحمد  در بی رونق ترین  شرایط ممکن سپری می شود، در حالی که استاندار و همه مدیرانِ کل برخلاف روایت مردم  در  تعریف و تمجید از دولت و مواهب سفر رئیسی به استان بی مهابا از همدیگر سبقت می گیرند اما در نهایت هیچ رخداد جدیدی به وقوع نپیوسته و در همچنان بر پاشنه سابق می چرخد.

در سایه حاشیه امنی که به اشکال مختلف برای شخص استاندار ایجاد شده و  هیچ کس از دیگری نمی پرسد براستی بالاخره سد آبریز چه شد؟ مخالفت ها با سد خرسان به کجا رسید؟ حقابه استان از سد تنگ سرخ در چه مرحله ای است؟ پل چهارم بشار بعنوان تراژدی تمام عیار تا چه زمانی بلاتکلیف است؟ پروژه بیمارستانی ۳۲ تخت خوابی چرام در چه وضعیتی است؟ شایعات و شائبه های استخدام برخی نورچشمی ها چرا پاسخ داده نشد؟ سرانجام پروژه‌هایی که ما تنها یک اسم از آن‌ها می‌شنویم مثل گاز مختار، پل معلق، زنجیره تامین مرغ و ده‌ها پروژه دیگر به کجا ختم خواهد شد؟

 استاندار تا قبل از سفر ریاست جمهوری درصدد ارتباط گیری با گروه های سیاسی و حتی جلسه با اصلاح طلبان و تعامل با رسانه ها بود اما اینک، با اطمینان  از ثبات شرایط، رویکرد دیگری در پیش گرفته است.

در روزهایی که رسانه ها در مقابل استاندار سکوت اختیار کرده اند و مدیران ارشد استان در حاشیه امن قرار گرفته اند، هر چند ماهی یکبار  خبر عزل استاندار منتشر می شود و بلافاصله تکذیب می شود،  در این میان تصویر و تصور  ما از کهگیلویه و بویراحمد همانی است که تا پیش از این بود.

 احمدزاده در همه  نشست ها  توصیه به باز بودن فضا برای نقد به عملکرد دولتمردان دارد اما در نشست با خبرنگاران با کوچکترین انتقادات از وضعیت موجود عملکرد دولت رنگ از رخسارشان  می‌پَرد  و عنوان می کنند نباید فضای یاس و ناامیدی  را در جامعه  حکم‌فرما کنیم. 

در این وانفسا اگر دستی برآید و صدای منتقدی بلند شود  تیغ انتقادات اش تا سطح مدیران کل و معاونین می‌رسد اما در نهایت به قامت استاندار نمی‌رسد.

هر چه هست این روزها و در پَس ِ این سکوت خبری خودخواسته  اتفاق های میمون و مثبتی در جریان نیست و نخواهد بود.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 4 نظر

  • 1 جلیل 1402/6/23 10:20:58

    آقای استاندار از نا کارآمدی شماست که امروزه این همه فساد در آموزش و پرورش استان و شهرستان بویراحمد حاکم است. دو طایفه بی نام و نشان به نام و نان نشان رسیدند ...........................

    پاسخ
  • 2 رفعت کاظمی 1402/6/22 11:15:34

    سلام یکی از اساسی‌ترین عوامل در ایجاد وضعِ موجودی که شرح دادید این است که تعداد رسانه‌های حرفه‌ای در استان که مشغول به کار هستند به تعداد انگشتان یک دست هم نمی‌رسد و بلعکس انبوهی از رسانه‌هایی را داریم که کارشان جز انتشار "وی گفت" و "وی افزود" نیست و درواقع "روابط عمومی" روابط‌‌عمومی‌هایند! اگر دنبال مطالبه‌گری واقعی و دارای بازده هستیم باید جای این دو طیف رسانه عوض شود تا صدای واقعی جامعه شنیده شود.. اما این اتفاق نمی‌افتد. می‌دانید چرا؟ چون بانیان وضع موجود نمی‌خواهند مطالبات واقعیِ جامعه برجسته شود تا بی‌عرضه‌گی‌شان مشهود نشود و دقیقا به این منظور است که مرتبا به همان انبوهِ رسانه‌هایی که نقشی جز ترسیم فضای گل‌و‌بلبل را ندارند پر و بال بیشتری می‌دهند..

    پاسخ
  • 3 ناشناس 1402/6/21 22:4:27

    آقای استاندار بالاخره مسکن ملی یاسوج به کجا انجامید؟!! حالا که صدا و سیما در برنامه ی گفتن نگین بر گفتار ملت مبنی بر این که فقط یک کلنگ فرمایشی زده شد و دیگر خبری نیست صحه گذاشته است چه جوابی دارید؟ تا دیر نشده استعفا دهید و استان را از این آشفتگی و هرج و مرج بی سابقه نجات دهید

    پاسخ
    • 3 - 1 بسیجی مظلوم پاسخ به : 1402/6/22 9:1:23

      متاسفانه یاس وناامیدی برجامعه حکم فرما شده ومردم اعتمادی به گفته مسولان ندارند شما دیدید که چندشب پیش از طریق شبکه دنا مصاحبه فرماندار دهدشت درخصوص زمینهای بسیجیان دهدشت رابا آب وتاب پخش میکرد وایشان اعلام کرد که برق رسانی به این زمینها هیچ مشکلی ندارد وهرکس متقاضی باشداداره برق سریعا برقرسانی راشروع میکند ولی متاسفانه هیچ اقدامی صورت نمی گیرد ومردم سردرگم وبلاتکلیف هستند

سایر اخبار
برگزدیدها