یادداشت
گفتگو و گزارش

به همت کمیته امداد استان جشن عاطفه ها برگزار می شود

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری جشن عاطفه ها در ۴۵۰ پایگاه ثابت و سیار این استان به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید خبر داد.

به همت کمیته امداد استان جشن عاطفه ها برگزار می شود

اَفتونیوز| مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری جشن عاطفه ها در ۴۵۰ پایگاه ثابت و سیار این استان به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید خبر داد.

به گزارش راک نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، جلسه هماهنگی جشن عاطفه ها با حضور نمایندگانی از آموزش و پرورش، صدا و سیما و بسیج ادارات در سالن شهید سلیمانی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد. هر ساله و همزمان با آغاز سال تحصیلی جشن عاطفه ها با هدف جلب مشارکت های مردمی و خیران استان و به منظور کمک به دانش آموزان نیازمند برگزار می شود.

وی تصریح کرد: همگام و هم راستا با سراسر کشور، پویش تأمین مایحتاج تحصیلی دانش آموزان در جشن عاطفه‌های امسال با شعار "آینده ساز باشیم" از ۱۵ شهریورماه در سطح استان آغاز شده و تا ۱۵ مهرماه نیز ادامه دارد.

مبشری گفت: در قالب جشن عاطفه ها، در هفته آخر شهریور پایگاه‌های نمادین کمیته امداد در قالب ۴۵۰ پایگاه ثابت و سیار در میادین و معابر شهر، پایگاه‌های مصلاهای نماز جمعه ۳۱ شهریورماه و پایگاه‌های مدارس در ۹مهرماه در مدارس استان دایر خواهد شد.

وی گفت: در حال حاضر بیش از ۴۸ هزار خانوار با جمعیت بیش از ۱۱۵ هزار نفری تحت حمایت کمیته امداد استان هستند و بیش از۲۱ هزار دانش آموز از خدمات تحصیلی و آموزشی این نهاد بهره‌مند می‌شوند.

مبشری بیان کرد: یکی از اهداف کمیته امداد در زمینه برگزاری جشن های ملی موضوع فرهنگ سازی درخصوص احسان و نیکوکاری در جامعه است.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: در سال گذشته مردم خیر و نیکوکاران در جشن عاطفه ها سه میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان به نیازمندان کمک کردند که امیدواریم با برنامه ریزی و تبلیغات مناسب این مبلغ در سال جاری افزایش یابد.

مبشری به درگاههای مشارکتی کمیته امداد برای جمع آوری کمک های مردمی اشاره و بیان کرد: مردم خیر و نیکوکار می توانند علاوه بر حضور در پایگاههای کمیته امداد، مراکز نیکوکاری و دفاتر این نهاد در سطح استان، با شماره گیری کد #۰۷۴*۸۸۷۷* و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۷۹ برای مشارکت در جشن عاطفه ها و کمک به دانش آموزان نیازمند اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: کمک های جمع آوری شده در اسرع وقت و در کوتاهترین زمان بین خانواده های نیازمند توزیع خواهد شد.

شایسته ذکر است، اعضاء حاضر در این جلسه به بیان نقطه نظرات خود درخصوص برگزاری هرچه باشکوهتر جشن عاطفه ها پرداختند



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها