یادداشت
گفتگو و گزارش

آخرین خبر در مورد افزایش حقوق کارگران در نیمه دوم سال

پاسخ معاون رئیسی به درخواست‌ها برای افزایش حقوق کارگران و کارمندان در نیمه دوم سال؛ فعلا در دولت خبری نیست!

آخرین خبر در مورد افزایش حقوق کارگران در نیمه دوم سال

اَفتونیوز| معاون پارلمانی رئیس‌دولت درباره تغییر و افزایش حقوق‌ها در نیمه دوم سال جاری گفت: در دولت تاکنون چیزی درباره افزایش حقوق‌ها مطرح نشده است.

سید محمد حسینی، معاون پارلمانی رئیس‌دولت درباره تغییر و افزایش حقوق‌ها در نیمه دوم سال جاری گفت: در دولت تاکنون چیزی درباره افزایش حقوق‌ها مطرح نشده است و اگر سازمان برنامه و بودجه تصمیمی گرفت و خواست به مجلس ارائه کند، در دولت بررسی خواهد شد.

وی درباره لایحه تشکیل وزارت بازرگانی، اظهار داشت: در کمیسیون این لایحه بررسی شده است و هیئت رئیسه باید در دستور کار قرار دهد و انتظار می‌رود روال عادی را طی کند.

حسینی خاطرنشان کرد: آقای هاشمی گزینه پیشنهادی وزارت ورزش نیز در روزهای گذشته در مجلس برنامه خود را ارائه داده است و به‌نظر می‌رسد به ایشان با توجه به سوابق کاری اقبال خوبی صورت بگیرد و با رأی بالایی از مجلس کسب اعتماد کند.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 1 نظر

  • 1 عوض رحیمی 1402/6/28 14:23:27

    به نام خالق همه هستی این جانب عوض رحیمی هسم کارگرشهرداری یاسوج درکشورایران اسلامی کارگران به عنوان بردگان زمان فرعون هستند فقط بخاطراین که ازانها کار بکشند بخور نمیر حقوق به ماها میدهند اخیرا افغانی ها را اوردند از این ببعد باید راه نخور بمیر بگیریم هیچ راهی برای مانه نماند پیش خودمان فگر می کنیم ای کاش ماهم افغانی بودیم

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها