یادداشت
گفتگو و گزارش

مزین شدن دیوارنگاره های سطح شهر گچساران به طرح عاشورایی

گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران دیوارنگاره های سطح شهرستان گچساران با موضوع و قایع کربلا و همچنین ماه محرم و صفر توسط هنرمندان هنرهای تجسمی در معابر و مناطق شهر طراحی ، مزین و اجرا گردید.

مزین شدن دیوارنگاره های سطح شهر گچساران به طرح عاشورایی

‌  اَفتونیوز| به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران دیوارنگاره های سطح شهرستان گچساران با موضوع و قایع کربلا و همچنین ماه محرم و صفر توسط هنرمندان هنرهای تجسمی در معابر و مناطق شهر طراحی ، مزین و اجرا گردید.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد این شهرستان در تشریح این خبر اظهار داشت: دیوارنگاره یکی از بهترین، مهم‌ترین و کاربردی‌ترین ابزار ارتباطی است که کمک می‌کند از طریق آن پیام، مفهوم، شعار، فرهنگ و... به شکل قابل قبولی به مخاطب‌ منتقل شود ، از این رو هنر دیوارنگاری چه در ایران و چه در سایر کشورها، چه از سوی هنرمندان و چه از سوی مسئولان، دارای اهمیت است و همچنان تلاش می‌شود در این زمینه اقدامات مناسب و تاثیرگذاری انجام گیرد.

اورنگ نارکی افزود : در همین راستا تفاهم نامه ای با شهرداری و شورای شهر منعقد گردید که در طول سال این دیوارنگاره ها با موضوعات مختلف اجرا شود.

وی گفت : هنرمندان خلاق  رشته هنرهای تجسمی از ابتدای سال ۱۴۰۲ در این برنامه حضور دارند وفضای زیبایی را با اجرای دیوارنگاره ها در سطح شهر ایجاد نموده اند.

نارکی خاطرنشان کرد : این شهرستان در تمام زمینه‌ها افرادی نخبه دارد و این توانایی را دارند که اتفاقات خوشایندی را در شهرستان و کشور رقم بزنند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد گچساران تصریح کرد : به‌واقع هنر به‌ واسطه انتقال مفاهیم می‌تواند آموزه‌های دین را به بهترین شکل در جامعه ترویج دهد که هنر نقاشی دیواری بهترین فرصت برای انتقال پیام‌ به طیف گسترده مردم در توسعه فرهنگ و ارزش‌های دینی است.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها