یادداشت
گفتگو و گزارش

ورود دادستانی استان به مشکلات مدارس در آستانه شروع سال تحصیلی

معاون پیگیری حقوق عامه دادستان عمومی و انقلاب یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در صورت اقدام قانونی نکردن برای رفع مشکلات و نواقص و ایرادات مدارس از سوی معاونت پیگیری حقوق عامه دادستانی مرکز استان، علیه مدیران مربوطه در مجموعه آموزش و پرورش از بابت ترک فعل، اعلام جرم خواهد شد.

ورود دادستانی استان به مشکلات مدارس در آستانه شروع سال تحصیلی

اَفتونیوز| معاون پیگیری حقوق عامه دادستان عمومی و انقلاب یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در صورت اقدام قانونی نکردن برای رفع مشکلات و نواقص و ایرادات مدارس از سوی معاونت پیگیری حقوق عامه دادستانی مرکز استان، علیه مدیران مربوطه در مجموعه آموزش و پرورش از بابت ترک فعل، اعلام جرم خواهد شد.

«حامد رهبر» با حضور سرزده در برخی از مدارس شهر یاسوج که در آستانه بازگشایی مدارس از نزدیک عملکرد و وضعیت مراکز آموزشی را برای سال تحصیلی جدید بررسی کرد. 

وی با تشریح کارکرد تعلیم و تربیت غیررسمی و همچنین تأکید بر نقش تأثیرگذار و سازنده مدیران و کادر مدارس در تعلیم و تربیت نسل آینده افزود: برای تحقق اهداف مطلوب در تعلیم و تربیت دانش آموزان باید تامین زیرساخت‌های عمرانی، فرهنگی، آموزشی و تربیتی در اولویت قرار گیرد.

وی با اشاره به حوادث گذشته در برخی مدارس ناشی از ناایمنی ساختمان ها افزود: اماکن آموزشی ناایمن استان باید بازسازی و ایمن سازی شوند.

معاون پیگیری حقوق عامه دادستان عمومی و انقلاب یاسوج خاطرنشان کرد: در صورت رفع نکردن ایرادهای موجود، علیه مسئولان مدرسه اعلام جرم خواهد شد.

رهبر، وجود هرگونه نارسایی در مدارس را غیر قابل قبول دانست و تصریح کرد: مدیران در قبال حوزه تحت مسئولیت خود پاسخگو هستند و در صورت احراز ترک فعل، مورد تعقیب قانونی قرار می گیرند.

وی ضمن ابراز نارضایتی و انتقاد از وضعیت نامطلوب و غیرقابل قبول برخی مدارس مورد بازدید از حیث ایمنی و تأسیسات تاکید کرد: موارد لازم به مسئولان مرتبط آموزش و پرورش طی بازدید سرزده، تذکر داده شد.

 معاون پیگیری حقوق عامه دادستان عمومی و انقلاب یاسوج بیان کرد: در صورت اقدام قانونی نکردن برای رفع مشکلات و نواقص و ایرادات مدارس از سوی معاونت پیگیری حقوق عامه دادستانی مرکز استان، علیه مدیران مربوطه در مجموعه آموزش و پرورش از بابت ترک فعل، اعلام جرم خواهد شد.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها