یادداشت
گفتگو و گزارش

دادستان مرکز استان؛


با سایت‌های خبری که باعث تشویش اذهان عمومی در استان شوند برخورد می‌کنیم

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد با هُشدار به سایت های خبری در این استان، تاکیدکرد که دادگستری استان با سایت های خبری که باعث تشویش اذهان عمومی بویژه در زمان انتخابات شوند، برخورد می‌کند.

با سایت‌های خبری که باعث تشویش اذهان عمومی در استان شوند برخورد می‌کنیم

اَفتونیوز| سید علی ملک حسینی_ دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد_ گفت: فضای رسانه‌ای استان یک فضای فرصت گستر می‌باشد و دیدگاه دادگستری در حوزه انتخابات نیز دیدگاه مشارکت حداکثری می‌باشد که وضعیت در استان ما خیلی مناسب است و وظیفه ما نیز ایجاد شور و شرکت مردم در انتخابات می‌باشد اما ممکن است تخلفاتی در بحث رسانه نیز شکل بگیرد و ما نیز رسانه‌ها را رصد کردیم و با کسانی که امنیت مردم را مشوش کنند، برخورد خواهد شد و اگر رسانه‌ای نظام را در برابر مردم ضعیف نشان دهد حتماً برخورد خواهد شد.

وی گفت: تلاش دادگستری و دادستانی مرکز استان هماهنگی و همراهی در برگزاری یک انتخابات پرشور می‌باشد و همه مسئولان نیز باید در این راستا تلاش کنند.

ملک‌حسینی افزود: انتخابات کاملاً مردمی است و اگر تخلفی صورت گیرد دادگستری به شدت برخورد خواهد کرد و خدماتی که حق مردم است باید به آن‌ها داده شود و هیچ مسئولی حق ندارد این خدمات را در حوزه انتخابات به سود خود انجام دهد.

دادستان یاسوج ادامه داد: کسانی که سعی دارند افرادی را در ادارات استخدام کنند و نیز به شدت برخورد خواهد شد و در این شرایط که مردم باید اعتماد داشته باشند اگر مدیری بخواهد این اعتماد را از بین ببرد با وی به شدت برخورد خواهد شد و مردم بدانند ما کنار آنها خواهیم بود و با متخلفان برخورد خواهیم کرد.

 

"سیدعیسی حسنی" در دومین نشست شورای پیشگیری از وقوع جرم انتخاباتی این استان، اظهارداشت: سایت‌های خبری استان رصد می‌شوند و کسی یا سایتی نباید مطلبی بزند که باعث تشویش اذهان عمومی و ایجاد ناامنی شود که در آن صورت با این سایت‌ها و افراد براساس قانون بشدت برخورد خواهد شد و این رصد تا بعد از انتخابات انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه انتخابات مجلس دوازدهم در استان کهگیلویه و بویراحمد بسیار حساس است و ما باید با دقت و هوشیار باشیم تا مشکلی پیش نیاید، خاطرنشان کرد: ما برنامه پیشگیری از وقوع جرم در این حوزه را از ماه‌های گذشته شروع کرده‌ایم و در این حوزه تصویب شده است که جرائم انتخاباتی در استان در شعبه ویژه در دادگاه‌ها رسیدگی و سریع اقدام شود.

 

حسنی از سازمان بازرسی این استان نیز خواست با مدیرانی که از امکانات دولتی به نفع یا علیه، کاندیدا یا کاندیداهایی اقدام به تبلیغات کند و از این امکانات سوء استفاده‌ کنند به شدت برخورد کند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با انتقاد از استفاده غیرقانونی برخی افراد از اسلحه‌های غیرقانونی در آیین‌های مختلف، یادآور شد: کسانی که با قدرت‌نمایی یا با اسلحه در زمان تبلیغات انتخابات مجلس، اقدامی یا حرکتی کنند، برخورد قانونی خواهیم کرد.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها