یادداشت
گفتگو و گزارش

«اعترافات روستا»/ شکست پیش از موعد معاونت عمرانی در مدیریت بحران؟

اکنون معاون تازه منصوب شده پیش از موعد و قبل از فرارسیدن فصل بارش صحبت هایی را در این خصوص مطرح کرده است که مخاطب آنها مشخص نیست!

«اعترافات روستا»/ شکست پیش از موعد معاونت عمرانی در مدیریت بحران؟

اَفتونیوز| علی محمد روستا در نشست ستاد بحران استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار داشت: اغلب جاده‌های استان روستایی بوده و با اولین بارش مسدود می‌شوند که باید از هم اکنون تمهیدات لازم برای خدمات‌رسانی به مردمی در مناطق روستایی اندیشیده شود تا با مشکلی مواجه نشوند.

وی برنامه ریزی لازم برای اقدامات پیشگیرانه حوادث غیرمترقبه به خصوص بارش های سیل آسا در استان را ضروری دانست و افزود: طبق اعلام اداره کل هواشناسی بارش‌های پاییزی امسال بیشتر از نرمال و زودتر از موعد پیش بینی شده و اواسط آبان ماه هم شروع می‌شود.

این اظهارات در حالی توسط معاون عمرانی استاندار مطرح می شود که سال گذشته تیم مدیریتی استان نمره کاملا ضعیف در بحث بحران های فصل سرما دریافت کرد و شرایط به گونه ای پیش رفت که با بارش برف و باران، وزش باد به یکباره جاده های مواصلاتی مسدود و خدمات ِ شرکت های خدماتی رسان به یکباره قطع می‌شد.

اکنون معاون تازه منصوب شده پیش از موعد و قبل از فرارسیدن فصل بارش صحبت هایی را در این خصوص مطرح کرده است که  مخاطب آنها مشخص نیست!

بیش از هر کس بحران های احتمالی شرایط نامتعادل جوی متوجه حوزه زیر ساخت و  مجموعه خود اوست، باید ببینیم « روستا» که طی چند سال با ممارست و رفت و برگشت های مختلف و رزومه دانشگاهی پیگیر انتصاب خود در معاونت عمرانی استانداری بود در نهایت چه کارنامه ای در این زمینه از خود برجای خواهد گذاشت.

باید دید صحبت های ناامیدانه روستا پیش از شروع فصل سرما  پذیرفتن شکست احتمالی است یا وی در راهی متفاوت از سایر معاونین استاندار گام خواهد برداشت.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 3 نظر

  • 1 خردمند 1402/6/29 8:11:59

    اصلاً آنچه در تیتر مطلب به عنوان شکست پیش از موعد معاون ، انتخاب کرده‌اید در متن به ذهن متبادر نمی‌شود! خوب است که برای ایجاد حساسیت مطالبی به مسئولین گوشزد شود ، بنظرم هیچ جای اشکالی وجود ندارد ، اما هر چه تذکرات ، انتقادات و یادآوریها بر پایه منطق و احترام و به دور از سوگیری‌ها و بدبینی‌ها باشه ، هم بهتر و هم مفیدتر و هم قانع کننده‌تر است. ، اینجا هم از دید مخاطب کاملاً مشخص است که جناب روستا برای ایجاد آمادگی و تهیه مقدمات به دوایر ذیربط گوشزدهای لازم را ارائه میکنند و ابهامی در گفته‌های ایشان ملاحظه نمیشود.

    پاسخ
  • 2 نظام مهندسی 1402/6/28 20:53:42

    افتو نیوز این چه مزخرفاتی می نویسی... بنظرم سطح خبرهایت کاهش پیدا کرده. مهندس روستا بی نظیر است و شایسته و فرهیخته.عیبش این است که به شماها پول نمی دهد

    پاسخ
  • 3 خبرنگار 1402/6/28 20:52:8

    هر وقت خبر کم می آورید به در و دیواری می زنید که خبرتراشی کنید

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها