یادداشت
گفتگو و گزارش

ماجرای یک خبر و بازدید سرزده معاون عمرانی استاندار از آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد

طی روزهای اخیر، برخی منابع آگاه به این سایت خبری اطلاع دادند حجم زیادی از صورت وضعیت صوری مربوط به پیمانهای شرکت آب منطقه‌ای استان صادر و در آستانه پاس شدن است. انتشار این خبر با واکنش شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد همراه شد.

ماجرای یک خبر و بازدید سرزده  معاون عمرانی استاندار از آب منطقه  ای کهگیلویه و بویراحمد

اَفتونیوز| طی روزهای اخیر، برخی منابع آگاه به این سایت خبری اطلاع دادند حجم زیادی از صورت وضعیت صوری مربوط به پیمانهای شرکت آب منطقه‌ای استان صادر و در آستانه پاس شدن است.  انتشار این خبر با واکنش شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد همراه شد.

بعد از این ماجرا، خبر بازدید معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از شرکت آب منطقه ای استان منتشر شد

گفته می شود علی محمد روستا  به صورت شبانه در آخرین روز از مهلت جذب اعتبارات عمرانی وضعیت  جذب اعتبارات را مورد بررسی و به صورت سرزده  شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد را مورد بازدید قرار داد.

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد با حضور در آب منطقه‌ای تعدادی از اسناد این اداره کل را در محل ذی حسابی مورد بررسی قرار داد که معلوم شد آب منطقه‌ای کهکیلویه و بویراحمد بهترین عملکرد را در جذب اعتبارات عمرانی داشته است.

آرش مصلح اینگونه توضیح داد که ۷۵۱ میلیارد تومان اعتبار در سال ۱۴۰۱ داشته‌ایم که در مرداد ماه ۶۶۰ میلیارد تومان آن جذب و بقیه مانده بود آنگونه که مدیرعامل آب منطقه‌ای می‌گوید آنها روزی ۲ میلیارد تومان جذب کرده‌اند.

امسال ۶۳ مناقصه و سال قبل ۷۰ مناقصه برگزار شده است همچنین مدیرعامل آب منطقه‌ای می‌گوید ۳۴۰ میلیارد تومان صورت وضعیت داریم که باید پولی برای پرداخت آن وجود داشته باشد و تنها دستگاهی هستیم که همه عملیات‌های مالی آن به صورت سیستمی است.

مدیرعامل آب منطقه‌ای کهگیلویه بویراحمد می‌گوید حدود یک پنجم اعتبارات استان متعلق به این دستگاه است که به بهترین نحو جذب شده‌اند و بدون مناقصه هیچگونه خریدی انجام نداده‌ایم.

طبق آنچه که مدیرعامل آب منطقه ای می‌گوید این دستگاه برای اولین بار از اعتبارات پدافند غیرعامل و بحران استفاده کرده و جالب‌تر اینکه به جای ۷۵۰ میلیارد تومان اعتبار مصوب بیش از ۱۰۰۰ میلیارد تومان کار در این دستگاه انجام شده و اگر ۳۵۰ میلیارد تومان دیگر وجود داشت اکنون جذب می‌شد.

مدیرعامل آب منطقه‌ای می‌گوید: در آبرسانی لیکک ۹ قرارداد داریم که به ارزش ۴۳۰ میلیارد تومان است و هر کیلومتر لوله گذاری ۱۵ میلیارد تومان هزینه دارد و الان از ۳۸ درصد در ۱۱ سال به ۷۰ درصد رسیده است.

مسئولان آب منطقه‌ای کهگیلویه و بویراحمد در حضور معاون عمرانی استاندار قول می‌دهند که برنامه‌ریزی برای جذب ۲۰۰۰ میلیارد تومان را دارند معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد هم می‌گوید مسیری که آرش مصلح مدیرعامل آب منطقه‌ای کهکیلویه و بویراحمد کشف کرده الگویی برای سایر مدیران استان است چرا که او برای مثال موفق شده از پدافند غیرعامل هم پول بگیرد و باید این مسیر را به سایر مدیران نشان دهد.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 3 نظر

  • 1 ناشناس 1402/7/2 1:46:25

    واقعا خودت از خودت خجالت نمی کشی دیروز خبر زدی صورت وضعیت های صوری در شرکت آب منطقه ای پاس شده امروز خبر می زنی بهترین دستگاه از نظر جذب اعتبار همین شرکت آب هست از خدا نمی ترسی به مردم هم کار نداری حداقل کمی وجدان لطفا چاشنی کارت کن .کمی ارام تر آرام جان به کجا چنین شتابان ..

    پاسخ
  • 2 ناشناس 1402/7/1 21:28:13

    ی د‌چ‌ گپی بی

    پاسخ
  • 3 علی باوی 1402/7/1 18:18:34

    آب منطقه ای در حق مردم دشتروم ظلم کرده و میکند زمین های زراعی آبا واجدادی ما را که بیش از صدسال سابقه کشت دارد و دارای نسخ زارعی می باشد را از سال ۹۶ به بعداز پاسخ استعلامات جهت سند دار کردن زمین ها ممانعت بعمل می آورد

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها