یادداشت
گفتگو و گزارش

پشت پرده جذب نیرو در بیمارستان شهید رجائی گچساران؟

حال سوالی که پیش می آید اگر در بیمارستان شهید رجایی طرفیت خالی برای استخدام وجود دارد چرا دانشگاه علوم پزشکی اعلام نیاز خود را به صورت رسمی اعلان نکرده که تمام فرزندان بومی شهرستان گچساران از یک شانس برای تصدی این ظرفیت برخوردار باشند که در خفا و بدون برگزاری هیچ آزمونی قصد استخدام این افراد را دارند.

پشت پرده جذب نیرو در بیمارستان شهید رجائی گچساران؟

اَفتونیوز| با توجه به لیست استخدامی های اخیر منتشر شده در استان از سوی ارگان های عمومی و به دنبال آن  حساسیت مردم و نارضایتی مردم نسبت به وضع اشتغال و استخدام نورچشمی ها ، هر  گونه استخدام خارج از ضوابط زیر ذره بین رسانه ها و مردم و سازمان بازرسی استان قرار گرفته و حال با خبر شدیم در بیمارستان شهید رجایی گچساران قصد استخدام ۱۰ نفر بدون برگزاری آزمون در بخش اسکن و پذیرش را  دارند این در حالی است که دفترچه آزمون استخدامی وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی همین روزها نشر داده شد و سهم فرزندان گچساران و باشت برای استخدام مورد نقد رسانه ها قرار گرفته بود.

حال سوالی که پیش می آید اگر در بیمارستان شهید رجایی طرفیت خالی برای استخدام وجود دارد چرا دانشگاه علوم پزشکی اعلام نیاز خود را به صورت رسمی اعلان نکرده که تمام فرزندان بومی شهرستان گچساران از یک شانس برای تصدی این ظرفیت برخوردار باشند که در خفا و بدون برگزاری هیچ آزمونی قصد استخدام این افراد  را دارند.

مبرهن است که افراد  استخدام شده حتی اگر بومی این شهرستان باشند باز هم با بی عدالتی در  جذب نیرو صورت گرفته است و این روند سبب افسردگی و ناامیدی سایر جوانان این شهرستان خواهد شد.

دانشگاه علوم پزشکی استان به عنوان متولی استخدام و به کارگیری نیرو در شبکه بهداشت و درمان باید پاسخگوی رسانه ها و افکار عمومی در خصوص  بی عدالتی احتمالی  و استخدام های خاص در  شهرستان گچساران باشد.

طبق قانون نیروهای برون سپاری و شرکتی در اختیار پیمانکار است اما باید پرسید چرا این افراد از طیف خاصی انتخاب شده اند و شواهد گویای آن است که برخی از این نیرو ها توسط پیمانکار از شهرستان های دیگر به بیمارستان برده می شوند.

گفتنی است، یکی از مدیران حوزه سلامت در شهرستان گچساران در گفت و گویی کوتاه با خبرنگار اَفتونیوز  اظهار داشت، «بیمارستان فقط  مجری است و اگر قرار بر استخدامی به هر صورتی باشد توسط دانشگاه علوم پزشکی صورت می گیرد» این مدیر  ترجیح داد نسبت به  استخدام در بیمارستان مذکور سکوت کند و صرفا تاکید کرد بحث جذب نیرو در حوزه اختیارات بیمارستان نیست.

اسامی در دفتر سایت موجود است.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 6 نظر

  • 1 جمالی 1402/7/3 20:19:8

    اگر چنین چیزی باشد. ک احتمالا هست باید فریاد واناسف سر داد

    پاسخ
  • 2 غلام 1402/7/3 8:32:59

    تازه دونفرهم از یاسوج بردن تو‌گچساران سرکار…

    پاسخ
    • 2 - 1 ناشناس پاسخ به : غلام 1402/7/20 7:56:39

      اگه صحت داره اسامی نام ببرید

  • 3 اگاه 1402/7/3 7:4:41

    جاودان سیرت میخواست با این کار معامله کمه و بماند... که خدا را شکر با هوشیاری دوستان امنیتی و نظارتی برملا شد... به نظر میاد سید ناصر نباید دوباره فریب این آقایان بخورد.... آدم عاقل از یک سوراخ دوبار گزیده نمیشه

    پاسخ
  • 4 صادق 1402/7/3 2:4:27

    همین دو روز گذشته . ۵ نفر در بیمارستان شهید رجایی و ۴نفر در بی بی حکیمه آمدند سر کار.

    پاسخ
  • 5 رزمنده 1402/7/3 0:18:59

    باسلام واحترام خدمت افتو نیوز که شب خبر میزنه وقتی می‌فرمایید قراره بکاربگیرند منو یاد داستان زنی می اندازد که فرزندش از دنیا رفته بود می‌گفت (کر برنو بدستم .یه زن دیگه کنارش گفت خاله پسرت برنو نداشت گفت ایخاس بسونه که ایخاس بسونه قرار بی بسونه )حالا خبری در حد شایعه از کارمندی مغرضانه یا ....شنیدی خیر باشه هیچ شلوغش هم نکنید یکم صبر کنید مجدد تحقیق کنید بیاد داشته باشید همه ما روزی خواهیم مرد پس مرد باشیم تشکر از مدیریت افتو نیوز دات کام

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها