یادداشت
گفتگو و گزارش

آبروریزی فوتبالی در کهگیلویه و بویراحمد/ زد و خورد درگیری بازیکنان(+فیلم)

فیلم درگیری و زد خورد بازیکنان فوتبال در کهگیلویه و بویراحمد در شبکه های اجتماعی در حال دست به دست شدن است.

آبروریزی فوتبالی در کهگیلویه و بویراحمد/ زد و خورد درگیری بازیکنان(+فیلم)

اَفتونیوز| گویی مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال هم شنیده و می‌دانسته که چنین وضعیتی بر فوتبال کهگیلویه و بویراحمد حاکم است که در مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال استان این موضوع مهم را به افشاریان گوشزد کرد و از او خواست تا در استانش بیشتر بماند.

موید این گفته‌ها هنرنمایی فرزندان استان در تیم‌های فوتبال شهرداری یاسوج و نفت و گاز گچساران برمی‌گردد که با کمترین حمایتی از سوی مسئولان توانستند بیشترین افتخارات را برای این استان کسب کنند.

اما گذشته از این‌ها مدیریت فوتبال مبحثی مهم برای توسعه و تعالی این رشته مهم و مهیج ورزشی بوده که اگر مدیریتی وجود نداشته باشد فوتبال رو به نابودی و زوال می‌رود.

در استان کهگیلویه و بویراحمد با روی کار آمدن خداداد افشاریان یکی از داوران بین‌المللی و پیشکسوت فوتبال کشور و رئیس کنونی کمیته داوران کشور و یکی از ۸ عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال همه گمان می‌کردند که فوتبال استان دچار تغییر و تحول خواهد شد اما خداداد افشاریان در تقسیم وظایف خود میان استان کهگیلویه و بویراحمد و هیئت فوتبال و همچنین حضور در هیئت رئیسه فدراسیون و کمیته داوران شاید یک دهم وقت خود را نیز به استان خود تخصیص نداد.

گویی مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال هم  شنیده و می‌دانسته که چنین وضعیتی بر فوتبال کهگیلویه و بویراحمد حاکم است که در مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال استان این موضوع مهم را به افشاریان گوشزد کرد و از او خواست تا در استانش بیشتر بماند.

همین نماندن افشاریان در استان و سکنی گزیدن دائمی در تهران و مقیم مرکز شدن و نیامدن به یاسوج موجب شده تا حواشی بر فوتبال استان حکمفرما شود.

اگر چه در فوتبال کشور نیز وضعیتی گل و بلبل مشاهده نمی‌کنیم و شاهد این مدعا درگیری در لیگ دسته اول فوتبال کشور و ناتمام ماندن دیدار تیم‌های خیبر خرم آباد و داماش گیلان به دلیل مشکلات داوری از دست پخت‌های آقایان است، اینجا هم در استان کهگیلویه و بویراحمد دقیقاً در همین روز در رده نوجوانان شاهد درگیری و بزن و بکوب و کتک کاری داور توسط رده‌های پایه بودیم.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها