یادداشت
گفتگو و گزارش

اظهارات عجیب سید قدرت حسینی/مصاحبه یا هشدار به افراد جدا شده؟

سید قدرت الله حسینی در مصاحبه ای اخیر خود به سوالات متنوعی پاسخ داده است که پاسخ های خود قابل بحث می باشد.

اظهارات عجیب سید قدرت حسینی/مصاحبه یا هشدار به افراد جدا شده؟

اَفتونیوز| سید قدرت الله حسینی در مصاحبه اخیر خود به سوالات متنوعی پاسخ داده است.

سید قدرت الله حسینی نه مصاحبه بلکه هشدارنامه ای ظریف برای طیف اصولگرای گچساران و باشت نگاشته است که در ضمن صحبت هایش به آنان یاداوری کند هیچ کسی در این طیف جهت مقابله با اصلاح طلبان وجود ندارد!

وی دو خانواده حسینی و تاجگردون را همواره حاضر و برنده انتخابات این دو شهرستان می داند و اقبال اقوام و افراد دیگر را منوط به عدم حضور این دو خانواده دانسته است در این اظهار نظر او به طورکلی طیف اصولگرایان و تلاش هایشان برای به دست آوردن کرسی مجلس توسط برادر خویش را نادیده می گیرد.

حسینی در ادامه ظرافتمندانه به برادر خویش نیز تذکری من باب اطاعت میدهد و امکان عبور از سیدناصر را نیز یادآوری می کند !

او از پاکدل و علیزاده به عنوان همدستان در رد اعتبارنامه تاجگردون سخن می گوید و اما شاید در خلال این روشنگری قصد دارد به منتقدین امروز خانواده حسینی ،همدستی گذشته را یادآوری کند و ظرافتمندانه راه درست را به آنان یادآوری میکند!

حسینی در ادامه از رای مردم و خواست مردم سخن می گوید اما تناقض در گفتار او زیاد است اگر خواست مردم ارجح است چرا همگام با عده ای به دنبال حذف منتخب مردم رفت؟‌

حسینی در ادامه به حوزه کهگیلویه نیز گریزی میزند و برنده میان بزرگواری و موحد را شخص ثابت قدم در افکار می خواند و اما اینکه کدام یک از این دو ثابت قدم نیست را باید ایشان بگوید و معیارهایش را نیز اعلام کند.

در سوال دیگری تعدد ازدواج موحد را طنزوار یادآوری می کند ! حسینی اما در ادامه به تعدد ازدواج پدر خویش افتخار می کند و به زمان قدیم ربطش می دهد اگر تعدد ازدواج مذموم است که برای همه این رویه درست است اگر مورد تایید است پس جای طنز ندارد !

با نگاه کلی به روند مصاحبه خود بدتربینی را می توان حس کرد به طوری که حسینی همه افراد شامل تاجگردون، سیدناصر، پاکدل، علیزاده، موحد و تاجگردون را طبق معیارهای خود می سنجد و نظر می دهد اما صراحتا این معیار سنجش افراد و طیف ها را مشخص نمی کند و حیات سیاسی اصولگرایان باشت و گچساران را منوط به حضور خانواده خود می داند باید دید در ادامه واکنش سایر اصولگرایان باشت و گچساران به چنین اظهارنظرهایی چیست؟

حسینی در پاسخ به سوال؛ اگر شما یا برادرتان و غلامرضا تاجگردون یا برادرش در صحنه انتخابات گچساران باشید بقیه‌ی کاندیداها چه تصمیمی می‌گیرند؟
جواب میدهد؛  خیلی از کسانی که پیش ثبت نام را انجام داده‌اند قصد حضور در صحنه را ندارند، تعدادی هم که دارند گرد و خاک به پا می‌کنند، به امید عدم حضور دو خانواده ایست که نام بردید، یک واقعیت است که خیلی از کاندیداها زمانی که میدان از مردان قَدَر خالی باشد، اراده عرض اندام در صحنه را دارند.

در جنس پاسخگویی حسینی نوعی  ذهنیت ارباب گونه نهفته است، وی خود و خانواده رقیب را قَدر میداند چرا که در نگاه او قوی بودن صرفا مساوی  با راه یافتن به بهارستان است!



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها