یادداشت
گفتگو و گزارش

نگاه مخاطب /آمار جالب مهدی روشنفکر در مکالمات و پیامک‌های ارسالی و دریافتی

مهدی روشنفکر نماینده شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی، از لحظه ورود خود به مجلس در خرداد ماه ۱۳۹۹ تا مهر ۱۴۰۲ بالغ بر ۶۰۷ هزار و ۸۸۹ عدد پیامک از طرف مردم دریافت کرده‌است.

نگاه مخاطب /آمار جالب مهدی روشنفکر در مکالمات و پیامک‌های ارسالی و دریافتی

اَفتونیوز| یکی از حامیان مهدی روشنفکر نماینده بویراحمد دنا و مارگون در یادداشتی که برای این پایگاه خبری ارسال کرده است، نوشت:

مطالبات مردمی از نمایندگان مجلس در اغلب مناطق امری مرسوم و معمول است، اما در برخی از مناطق حجم این مطالبات با هم متفاوت است، برای مثال در استان‌های دارای بافت عشیره‌ای و قبیله‌ای نوع  و حجم مطالبات با مناطق دیگر تفاوت فاحشی دارد.

تنور داغ انتخابات مجلس و میزان مشارکت مردم در انتخابات  مختلف کهگیلویه و بویراحمد، نشان از توقعات بالای مردم دارد و گاه جایگاه قانونگذاری نماینده مجلس با مقام اجرایی عوض می‌شود.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در استان کهگیلویه و بویراحمد همواره با حجم مطالبات مردم مواجه بوده‌اند، نماینده شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در اقدامی متفاوت فعالیت خود را قالب آمار و اعداد و ارقام،  با عناوین آمار تذکرات شفاهی، آمار تحقیق تفحص، تعداد سئوالات و استیضاح وزرا، طرح و لوایح امضا شده منتشر نمود و در اقدامی جدید آمار مکالمات و پیامک‌های ورودی و خروجی خود را جهت اطلاع عموم منتشر نموده‌است.

بر اساس این گزارش آماری که توسط شرکت مخابرات، ارائه شده‌است، میانگین دو  آمار  شش ماهه نخست ۱۴۰۲ و شش ماهه دوم ۱۴۰۱ اعداد عجیبی استخراج شده‌است، که  به صورت خلاصه در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

مهدی روشنفکر نماینده شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی، از لحظه ورود خود به مجلس در خرداد ماه ۱۳۹۹ تا مهر ۱۴۰۲ بالغ بر ۶۰۷ هزار و ۸۸۹ عدد پیامک از طرف مردم دریافت کرده‌است.

در ریز مکالمات ارسالی از شرکت مخابرات، از ابتدای مجلس یازدهم تا مهرماه ۱۴۰۲ بالغ بر ۱۴۵ هزار ۳۰۶ تماس ورودی و خروجی به نام ایشان ثبت گردیده است.

جالب اینکه از این تعداد ۵۵ هزار ۷۸۶ تماس خروجی از طرف نماینده شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون برای پیگیری مطالبات مردم به ثبت رسیده‌است.

این آمار جدای از پیام‌های ارسالی و مطالبات مردم از طریق پیام‌رسان‌های ایتا، بله، سروش برای مهدی روشنفکر است.

علاوه بر ارقام خیره کننده و بی مانند تعداد مکالمات و پیامک‌های تلفنی این نماینده مجلس، که می‌توان از آن به عنوان یک رکورد قابل توجه در تاریخ مجلس یاد کرد،  نکته جالب و عجیبی که جای تأمل بسیار دارد این است که اکثر این تماس‌ها بعد از وقت معمول اداری و مربوط به بعدازظهر و شب می‌باشد.

ذکر این مورد خالی از لطف نیست که بسیاری از نمایندگان مجلس در بسیاری از اوقات شبانه‌روز به کارهای روزمره خود می‌پردازند و عجیب‌تر اینکه بالای بخش قابل توجهی از تماس‌ها از  مربوط به بعد از ساعت ۱۲ شب تا ساعت سه بامداد می‌باشد.

فعالیت مهدی روشنفکر و جدیت وی در پیگیری امور و سماجت او برای به بار نشستن خواسته‌های خود جهت احقاق حقوق موکلان،  بارها مورد توجه و تمجید نمایندگان و مسئولان کشوری قرار گرفته است.

این در حالی‌است که دفتر ارتباط مردمی این نماینده در حوزه انتخابیه به صورت جداگانه پیگیر مطالبات و مشکلات مردم است و مطابق شواهد و گواهی مراجعه‌کنندگان حجم مراجعه به دفتر یاسوج روزانه بیش از 50 نفر است.  

مهدی روشنفکر جز محدود نمایندگانی است که در طول هفته روزهای یکشنبه و سه‌شنبه در محل دفتر خود در ساختمان مجلس شورای اسلامی در تهران، پذیرای مردم و پاسخگوی آنان می‌باشد.

بعضاً حجم عجیب مراجعه کنندگان به دفتر  مهدی روشنفکر در تهران، باعث کمبود فضا در راهروهای مجلس می‌شود و این حجم از شلوغی باعث تعجب بسیاری از نمایندگان مجلس گردیده‌است.

به آمار ذکر شده در بالا باید حجم تماس‌های تلفنی و پیامک‌های ارسالی از طرف مردم برای روسای دفاتر، مشاور عالی، دستیار ویژه و مشاور رسانه‌ای نماینده شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون را نیز اضافه نمود.

فعالیت‌های مهدی روشنفکر به موارد و آمار بالا محدود نمی‌شود و این نماینده مجلس به صورت مداوم هر هفته با حضور در حوزه‌ انتخابیه و دیدار مستقیم با مردم را از ابتدای ورود به مجلس در دستور کار خود قرار داده است.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 14 نظر

  • 1 البرز باحور 1402/7/6 21:50:57

    بنام خدا بنده بیش از صد بار با نماینده تماس تلفنی داشتم شاید یک بار آن هم به اشتباه خیال کرده بود کس دیگه هستم بیش از صد پیامک فرستادم مشکلاتم را بیان می کردم اما جواب یکی از آنها را نداده میخوام بگم جواب عده ای خاص را میداد

    پاسخ
  • 2 برنامه وبودجه 1402/7/6 11:30:35

    به ایشون بفرماییدمهم خروجی تماس ها وپیامک هاست،قطعا سرجمع 1درصدخروجی مثبت نداشته است ،اگرهم خروجی اندکی وجود داشته فقط فقط برای بویراحمدسفلی بوده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    پاسخ
    • 2 - 1 ناشناس پاسخ به : برنامه وبودجه 1402/7/6 20:53:22

      ای خوا و نماینده وآمارش نخو که زه بویراحمد را نیست و نابود کرد

  • 3 برنامه وبودجه 1402/7/6 11:30:35

    به ایشون بفرماییدمهم خروجی تماس ها وپیامک هاست،قطعا سرجمع 1درصدخروجی مثبت نداشته است ،اگرهم خروجی اندکی وجود داشته فقط فقط برای بویراحمدسفلی بوده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    پاسخ
  • 4 زیلایی 1402/7/6 5:52:48

    این حرکتتون دقیقا آدمو یاد اعراب زمان جاهلیت میندازه که تعداد مردگانشون رو می شمردن... مثلا فلان قبیله به فلان قبیله میگفتن تعداد مردگان ما از شما بیشتره پس ما از شما سر تریم.

    پاسخ
  • 5 محمدیان 1402/7/6 3:33:37

    خداقوت خداییش من بهش رای ندادم ولی دمش گرم

    پاسخ
  • 6 شهبازی دشتروم 1402/7/6 3:32:48

    درود واقعا بی‌نظیر. این حجم از پاسخگویی ها نشانه خدمت صادقانه هست

    پاسخ
  • 7 عدالت 1402/7/6 2:30:40

    دمش گرم والا خوب فعاله خدا رو بشناسیم آدم سالم وباشخصیتی هستش من دور قبل با ایشان نبودم ولی این سری ازشون حمایت خواهم کرد

    پاسخ
  • 8 حسن 1402/7/6 0:52:23

    ازاینکه روشنفکر پیگر و سمج هست شکی نیست اما بداند که به همه مطالبات پاسخ نداده و هنوز خیلی از انتظارات مونده

    پاسخ
  • 9 ناشناس 1402/7/5 22:47:34

    ای خاک بر سرت افتو نیوز با حمایت مزدورانه ات از یک..... ، تازه به دوران رسیده. شرافت حلقه مفقوده این خبرت بود افتونیوز

    پاسخ
  • 10 زمانی 1402/7/5 22:43:5

    باید عرض کنم این مدت زمان 1188 روز 28512 ساعت و 1710720 دقیقه هست. حال اگر نماینده محترم برای هر تماس 5 دقیقه و برای دریافت، قرایت و پاسخ هر پیام هم 5 دقیقه وقت گذاشته باشن که قطعا به دلیل اهمیت مطالبات بیشتر از این میزان خواهد بود و ما دست کم رو میگیریم. نیاز به 3 میلیون و 764 هزار و 495 دقیقه زمان هس. بدون احتساب مراسمات. بدون احتساب جلسات. بدون احتساب جلسات مجلس. ساعات استراحت و خواب دیدار ها و.... فقط سوال اینه؟؟!! 2 میلیون و 53 هزار و 775 دقیقه دیگه از کجا آمده

    پاسخ
  • 11 نگین تاجی 1402/7/5 22:12:56

    مهدی روشنفکر سناتور بویراحمد خواهد شد

    پاسخ
    • 11 - 1 درخشنده پاسخ به : نگین تاجی 1402/7/6 11:33:20

      هاسرعمر،خوب تعریفش بدیدمعلوم میشه؟؟؟؟؟؟

    • 11 - 2 درخشنده پاسخ به : نگین تاجی 1402/7/6 11:33:20

      هاسرعمر،خوب تعریفش بدیدمعلوم میشه؟؟؟؟؟؟

سایر اخبار
برگزدیدها