یادداشت
گفتگو و گزارش

دبیر ستاد انتخابات استان؛


بخاطر آبروی‌مان نمی‌گذاریم یک تعرفه به نفع فرد خاصی جابجا شود/فرمانداران آخرت خودشان را فدا نکنند

دبیر ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد از فرمانداران این استان خواست بخاطر آبروی شان هم که شده اجازه ندهند سلامت انتخابات بخطر بیفتد و یک تعرفه رای بنفع و یا علیه کاندیدای خاصی جابجا شود.

بخاطر آبروی‌مان نمی‌گذاریم یک تعرفه به نفع فرد خاصی جابجا شود/فرمانداران آخرت خودشان را فدا نکنند

اَفتونیوز| سیدجواد هاشمی مهر در نشست دوره‌ای با فرمانداران، بخشداران و اعضای ستاد دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با برشمردن برخی از ویژگی‌های برگزاری انتخابات در این استان و عشیره‌ای و طایفه‌ای بودن مردم آن، بر صیانت از آرای مردم بعنوان حق الناس تاکید کرد.

او گفت: به مردم استان کهگیلویه و بویراحمد این اطمینان را می دهیم که باتمام توان و بخاطر آبروی‌مان هم شده از آرای آنان صیانت کرده و اجازه نمی‌دهیم حتی یک تعرفه رأی جابه‌جا شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید براینکه آرای مردم را به کاندیدای خاصی نخواهیم داد و بفرموده رهبری که رأی مردم حق الناس است، با تمام توان از آرای مردم صیانت کنیم.

هاشمی مهر افزود: ما مُجری انتخابات هستیم و مردم باید به ما اعتماد کنند و اگر ما نتوانیم برای مردم رفتار اعتمادساز و عملکرد اعتمادسازی ایجاد بکنیم یک فراز و نشیب در کارمان به وجود می آید.

فرمانداران، آخرت خودشان را فدای دنیای کاندیداها نکنند

دبیر ستاد انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد با خطاب قراردادن فرمانداران، بخشداران و تمام اعضای ستاد انتخابات این استان، یادآورشد: شما نباید آخرت خودتان را فدای پیروزی کاندیدای خاصی از انتخابات کنید.

هاشمی مهر افزود: تاکید می‌کنم که فرمانداران به هیچ وجه خودشان را فدای دنیای کاندیداهای انتخاباتی و پیروزی آنها نکنند، چراکه سلامت، امنیت و مُجری انتخابات در دست ما است.

او با اشاره به انتخاب انتخابا اعضای هیئت اجرایی در شعب اخذ رای هم تصریح کرد: متناسب با قانون در انتخاب هیئت اجرائی و معتمدین عمل کنید و  باید بگونه‌ای رفتار کنیم که انتخابات پرشور و سالمی برگزار شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اظهار تاسف از اینکه در این استان بدلیل ساختار ایلی، عشیره‌‍ای و قبیله‌ای، تخریب‌ها در آن رواج دارد و این تخریب‌ها جزء ذات‌مان شده است، یادآورشد: در همه ادوار گذشته نیز اینگونه تخریب‌ها وجود داشته است.

هاشمی مهر گفت: باید زمینه مشارکت حداکثری مردم فراهم شود و محور اصلی انتخابات، مشارکت گسترده مردم بوده و آنچه که برای همه ما باید مهم باشد حضور گسترده مردم و مشارکت در انتخابات است. 



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها