یادداشت
گفتگو و گزارش

در سایه خواب مسولان و بی تفاوتی نماینده کهگیلویه محور "لنده ـ تشان" تعطیل شد

فرماندار شهرستان لنده می‌گوید: احداث پروژه راهسازی لنده ـ تشان کد اعتباری مستقل و مجوز ماده ۲۳ ندارد و تا رفع این مسئله امکان ادامه عملیات اجرایی وجود نخواهد داشت.

در سایه خواب  مسولان و بی تفاوتی نماینده کهگیلویه محور "لنده ـ تشان" تعطیل شد

اَفتونیوز|جلال دانش در گفت‌وگو با خبرنگاران در تشریح دلایل تعطیلی عملیات اجرایی احداث پروژه راهسازی لنده -تشان، اظهار داشت: این پروژه هنوز کد اعتباری مستقل و مجوز ماده ۲۳ ندارد و در واقع ذیل پروژه شهرضا به بهبهان تعریف شده است و تا زمان زمان این دو مشکل امکان ادامه عملیات اجرایی وجود ندارد.

وی با تاکید بر اینکه مسئولان استانی به شدت پیگیر رفع مشکل و آغاز عملیات اجرایی هستند، عنوان کرد: راهی جز تعریف پروژه جدا از پروژه شهرضا به بهبهان وجود ندارد و باید در این راستا گام‌های اساسی برداشته شود و برای رفع مشکل نیازمند همکاری همه جانبه مجموعه وزارت راه و شهرسازی، برنامه و بودجه و شرکت ساخت و توسعه راه‌ها هستیم.

دانش ابراز کرد: یکی از مطالبات مهم مردم شهرستان لنده برای خروج از بن بست اجرای این پروژه بوده که در سفر دوم رئیس جمهوری نیز مطرح شد و وزیر کشور نیز از محل اجرای پروژه بازدید کردند.

نماینده عالی دولت در شهرستان لنده افزود: واقعیت امر در این شرایط احداث جاده لنده به تراب در اولویت قرار گرفته و در سفر رئیس جمهوری برای تسریع در روند اجرایی پروژه نیز ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافت که امیدوارم به صورت ۱۰۰ درصدی تخصیص پیدا کند.

دانش بیان کرد:  ۴.۵ کیلیومتر از این مسیر توسط بنیاد مستضعفان باید اجرا شود که هم اکنون در مرحله زیرسازی است و ۱۴ پل در مسیر نیز باید احداث شود که تقریباً همگی به جز یک مورد تکمیل شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه ۳.۵ کیلومتری نیز دست راهداری و و حمل و نقل جاده‌ای بوده که روند اجرایی نیز رضایت بخش است، یادآور شد: سه کیلومتر باقیمانده به محض ابلاغ اعتبارات کار اجرایی آن آغاز خواهد شد.

دانش با اشاره به پروژه راه لنده به جاده پاتاوه - دهدشت (لنده به تراب)، افزود: مشکل برق یکی از موضوعاتی بود که پروژه راه لنده به جاده پاتاوه - دهدشت با آن دست و پنجه نرم می‌کرد به گونه‌ای که اکنون پروژه برق آن به اتمام رسید.

وی تصریح کرد: اختلاف نظر بین برق منطقه‌ای خوزستان و شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد در مسائل فنی وجود دارد و با این وجود پروژه ۴۰۰ میلیارد تومان بود و برق منطقه‌ای خوزستان با سرعت خوب آن را به اتمام رساند.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها