یادداشت
گفتگو و گزارش

سورو سات وعده ها در پتروشیمی دهدشت/ مدیرعامل در چه فضایی سِیر میکند؟!

وعده جناب شکری در تهی بودن، شانه به شانه وعده احداث هزار روزه این پتروشیمی توسط نماینده وقت ۱۷ سال پیشِ کهگیلویه میزند!

سورو سات وعده ها در پتروشیمی دهدشت/  مدیرعامل در چه فضایی سِیر میکند؟!

اَفتونیوز| آنگونه که در خبرهای روز گذشته بعضی رسانه های استان آمده «محمد شکری مدیرعامل پتروشیمی دهدشت» ادعاکرده   بهمن ماه سال آینده ( ۱۴۰۳ )  پتروشیمی دهدشت پیش راه اندازی می شود.

اگر چه گوش مردم کهگیلویه در طی ۱۷ سال گذشته تا کنون از وعده های مدیران عامل غیربومی و پروازی پر است اما از آنجائی که این صحبتها دیگر رنگ و بوی توهین به شعور مردم شریف این خطّه را به خود گرفته است پاسخ به آن ضروری به نظر رسید.

وعده جتاب شکری در تهی بودن، شانه به شانه وعده احداث هزار روزه این پتروشیمی توسط نماینده وقت ۱۷ سال پیشِ کهگیلویه میزند!

روزی که این رسانه به نداشتن تخصص  گزینه مدیرعاملی و نداشتن حتی یک روز سابقه کار اجرایی و یا سابقه عضویت در هیأت مدیره یک شرکت اشاره نمود، رگ گردن بعضی ها بیرون زد، غافل از اینکه تا همین امروز هم کمیته انتصابات و هیأت مدیره هلدینگ خلیج فارس حاضر به تأیید و امضای حکم انتصاب وی نشده اند، اکنون با گذشت ۶ ماه و در حالیکه رکود کامل بر این پروژه حاکم است و هنوز پیشرفت فیزیکی واقعی آن به ۴۰ درصد نرسیده و همچنان اندرخم یک کوچه است به یک باره و بصورت خلق الساعه آقای مدیرعامل وعده نزدیک بودن افتتاح آنرا میدهد!

البته افشاگری چند روز پیش مدیرعامل پالایشگاه گاز هویزه خلیج فارس در خصوص مجبور شدن او توسط مدیران ارشد هلدینگ خلیج فارس جهت افتتاح ناقص پروژه یادآوران  نشان میدهد که هیچ کاری نشدنی نیست و چه بسا پتروشیمی دهدشت با همین ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی هم به زعم مدیران ارشد هلدینگ خلیج فارس و خصوصا معاون هم استانی آن قابلیت افتتاح دارد!

خوشبختانه موقعیت مکانی سایت پتروشیمی دهدشت به نحوی است که  عموم مردم براحتی میتوانند با چشم خود رکود حاکم بر این پروژه را رصد کرده و ببینند پروژه ای که حتی یک تجهیز آن سر نرسیده و حتی یک اینچ از خطوط لوله فرآیندی آن اجرا نشده چگونه در بهمن ماه سال آینده افتتاح خواهد شد، سوالی است که آقای شکری باید به آن پاسخ دهد.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 6 نظر

  • 1 ناشناس 1402/7/11 0:49:28

    بدبختای بیچاره چشم موفقیت وپیشرفت شیرمرد مهندس شکری رو ندارید داریدچرت پرت میزاریدای افتابه 😄 این اگه سایت بود خب قضاییش نمیکردن چندبارباالتماس ازت گذشتن الان ۷تا پیمانکار مشغول کارن نزدیک ۱۵۰۰نفربصورت مستقیم وغیرمستقیم نشستن روسفره خانوادهاشون بابودن جناب مهندس شکری بعد بیسوادی که میگه این خبرو بزن بگو پیشرفت تو خریدهست یه دستگاه رو بگیرن خودش۴۷درصدهست که دارن کم کم دستگاهورو وارد میکنن واونوقت چشمهای حسودبترکن

    پاسخ
  • 2 پتروشیمی 1402/7/8 0:18:26

    باز هم دست به قلم شدن در زمینه ای که سرسوزنی ازش اطلاعات ندارید، آقای افتووه نیوز پتروشیمی میزان درصد پیشرفت اصلیش به تجهیزاتی هست که شما به چشم نمیبینی و در حال سفارش از کشورهای خارجی است یا در حال ساخت در شرکت های داخلی و قراره بعد از ساخته شدن تجهیز و آماده شدن فنداسیون اون نصب بشه. میزان پیشرفت فیزیکی به هیچ عنوان مؤید پیشرفت یک پروژه در صنعت پتروشیمی نیست. در یک پتروشیمی ممکن هست نصب یک بویلر یا یک کمپرسور به تنهایی اندازه یا بیشتر از کل میزان کانستراکشن( عملیات اجرایی عمرانی) پروژه ارزش داشته باشه. حالا اینکه شما بدون سرسوزنی اطلاعات از صنعت پتروشیمی فقط کلمات را پشت سرهم ردیف میکنی بشدت جای تعجب داره و عجیب تر اینکه حداقل از گوگل هم کمک نمیگیری تا بدونی پتروشیمی و صنعت پتروشیمی چیه. بنظر باید صبر کرد و دید که بهمن ۱۴۰۳ چه اتفاقی میفته.

    پاسخ
  • 3 دهدشتی 1402/7/7 15:40:56

    افتو نیوز عزیز ، آدمی باید همیشه به آینده امیدوار باشه ، حال شما چرا از این وعده ناراحت شدید مگه دوست ندارید درآن تاریخ افتتاح بشه . لابد تو هنوز در عالم گذشته بسر می بری ، چون قبلاً گفتند عمل نشد ، شاید دوست نداری به نام اونایی تموم بشه که بدتون ازشون میآد . اگه قدری به آینده ایمان داری بگو انشاء اله . البته برای ما مردم فرقی نداره ، ما دوست داریم کار صورت بگیره ، خواه دوره ی نماینده ی تکراری ال۹۰ سوار باشه خواه نماینده ی یک دوره ای لندکروز سوار . مهم رضایت مردم است .

    پاسخ
    • 3 - 1 کارشناش پتروشیمی پاسخ به : دهدشتی 1402/7/8 0:20:8

      پتروشیمی گچساران تا 5سال دیگه کار داره به خط تولید برسه الکی افتتاح ش کردن پتروشیمی دهدشت ساختمان ش تمام بسه افتتاح ش می کنند

    • 3 - 2 ناشناس پاسخ به : دهدشتی 1402/7/8 0:16:34

      گپ پیک پتی که کنتر نیندازه شکری هم مثل علی عسکری که بدون تخصص از صدا و سیما میلی آمد این هم از شرکت حمل و نقل امده

    • 3 - 3 امید پاسخ به : دهدشتی 1402/7/8 0:12:22

      به جون بو مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس و جون بو مدیرعامل پتروشیمی دهدشت جون بو محمد موحد و عدل هاشمی تا 10سال دیگه و بهره‌برداری نیرسه

سایر اخبار
برگزدیدها