یادداشت
گفتگو و گزارش

گزینه‌های فرمانداری کهگیلویه چه کسانی هستند؟ / جزییات

پس از استعفای عبدالعزیز موسوی فرماندار کهگیلویه، این صندلی خالی مانده و در پشت پرده نیز رایزنی برای معرفی گزینه های مطرح شده در جریان است.

گزینه‌های فرمانداری کهگیلویه چه کسانی هستند؟ / جزییات

بر اساس شنیده ها از محافل غیررسمی، چهارنفر برای تصدی فرمانداری کهگیلویه کاندیدا شده اند.

به گزارش افتونیوز، پس از استعفای عبدالعزیز موسوی فرماندار کهگیلویه، این صندلی خالی مانده و در پشت پرده نیز رایزنی برای معرفی گزینه های مطرح شده در جریان است.

بر اساس شنیده ‌ها، علیرضا نیکروز مدیرکل بحران استانداری، روح الله شاهینی مدیرکل سیاسی امنیتی استانداری(فرمانده اسبق سپاه بویراحمد)، سیدحمزه محقق زاده فرمانده سپاه گچساران و قدرت الله تقویان مدیرعامل اسبق آب و فاضلاب استان از جمله مهمترین افراد برای تصدی فرمانداری کهگیلویه هستند.

در بین این گزینه ها تنها نیکروز نیروی وزارت کشور بوده که سابقه فرمانداری چرام را در کارنامه دارد.

با توجه به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفندماه سال جاری، افکار عمومی و هواداران نامزدهای حاضر در صحنه، حساسیت ویژه ای برای انتخاب فرماندار کهگیلویه دارند.

 



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 3 نظر

  • 1 شهروند 1402/7/10 14:10:54

    هر کدام که قبولی آقای .... را با آرای بیشتر تضمین کند در نهایت فرماندار خواهد شد،اگه نظامی باشد که کارش سخت تر است مردم استقبال کمتری میکنند و باید این موضوع را هم پوشش بده

    پاسخ
  • 2 ناشناس 1402/7/10 13:18:10

    غیر از علیرضا نیک روز سایر گزینه ها هرکدام ده ها برابر موسوی شاوبه بر انگیز هستند .روح اله شاهینی از نیروهای پر و پاقرص هاشمی پور نامزد انتخاباتی کهگیلویه .حمزه محقق دادماد یکی از نامزد های کهگیلویه .قدرت تقویان از فامیل های نزدیک و مرید بزرگواری .اقای استاندار اگر به دنبال برگراری انتخابا ت سالم هستند وبا مردم صداقت دارند باید با قدرت واقتدار به حواشی پایان دهند.

    پاسخ
    • 2 - 1 آریا پاسخ به : 1402/7/10 20:35:31

      درود مناسب ترین گزینه آقای نیکروز است که نیروی وزارت کشور و سابقه مدیریت در بخشهای مختلف را دارد.

سایر اخبار
برگزدیدها