یادداشت
گفتگو و گزارش

گره کور نهضت ملی مسکن در کهگیلویه و بویراحمد/ گزارشات مردمی می گوید مسدود کردند، مدیر بانک مسکن می گوید نه!

گزارش رسانه ای از اقدام بانک مسکن استان کهگیلویه و بویراحمد در مسدود نمودن حساب وام گیرندگان این بانک در روزهای پایانی ماه و سپس تکذیب این اقدام از سوی مدیر شعب این بانک، ورود نهادهای نظارتی را برای راستی آزمایی هر یک از این ادعاها ضروری کرده است.

 گره کور نهضت ملی مسکن در کهگیلویه و بویراحمد/ گزارشات مردمی می گوید مسدود کردند، مدیر بانک مسکن می گوید نه!

اَفتونیوز| ماجرا از این قرار است که یکی از خبرگزاری های رسمی استان کهگیلویه و بویراحمد با اتکا به گزارشات مردمی و بررسی های میدانی، خبر از مسدود نمودن حساب وام گیرندگان بانک مسکن به ویژه وام گیرندگان نهضت ملی مسکن شهری و روستایی در استان و در آخر ماه داد.

این خبرگزاری رسمی ادعا کرده که برخی افراد در تماس با خبرنگار خود خواهان پیگیری موضوع مسدود شدن تسهیلات خود در بانک مسکن شدند؛ موضوعی که البته، محمد راستا، مدیرکل راه و شهرسازی استان نیز آن را تایید کرد و گفت: تعدادی از مردم شخصا با خودم و معاونینم تماس گرفتند و از مسدود شدن تسهیلات نهضت ملی مسکن در بانک مسکن گله و شکایت کردند و ما نیز آن را بررسی خواهیم کرد.

معاون عمرانی و معاون اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد نیز وعده ورود به موضوع و برخورد با مدیر این بانک در صورت صحت گزارشات را دادند.

این گزارشات و وعده‌ها در حالی‌ است که این اخبار از سوی محمد اکبری مدیر شعب بانک مسکن در مصاحبه با یک سایت محلی کاملا تکذیب شد و اظهار داشته که مبالغ واریزی تحت عنوان وام در هیچ حسابی از وام گیرندگان مسدود نشده بود.

اکبری البته در همین مصاحبه، توپ را در زمین راه و شهرسازی انداخت و گفت: هر جا تسهیلاتی را مسدود کردیم با دستور و نامه مدیرکل راه و شهرسازی انجام دادیم!

بر همین اساس و با وجود گزارشات ضد و نقیض ضرورت دارد نهادهای نظارتی در استان با پیگیری دقیق موضوع و حضور در این بانک، اجازه ندهند حقی از مردم به ویژه افرادی که دل به تسهیلات نهضت ملی مسکن بسته‌اند، ضایع شود.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 1 نظر

  • 1 ناشناس 1402/7/12 8:15:15

    واقعا عجیبه که مدیر بانک مسکن تکذیب کرده چون من خودم هر چه التماس کردم وام کمیته امداد پدرم برای رهن خونن هست آبرومون داره میره ولی آزادش نکردند به قران بیشتر از ده نفر را دیدم که همون روز اومدند و التماس میکردند ولی میگفتند فعلا آزاد نمی کنیم بعد راحت میاد میگه هیچ موردی نبوده؟

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها