یادداشت
گفتگو و گزارش

مدیرکل اوقاف استان‌مطرح کرد:


علیه سد خرسان ۳ و آب منطقه ای شکایت می کنیم

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد گفت: در زمینه ساخت سد خرسان سه و زیر آب رفتن سه امامزاده و مساجد در روستاها مکاتبات لازم با آب منطقه‌ای شده و آماده ارائه شکایت قضائی برای این مورد هستیم.

  علیه سد خرسان ۳ و  آب منطقه ای شکایت می کنیم

اَفتونیوز| حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد در نشست با رسانه  با اشاره به احداث سد خرسان و خسارت به امامزادگان در محل ساخت سد، گفت: در زمینه ساخت سد خرسان سه و زیر آب رفتن سه امامزاده و مساجد در روستاها مکاتبات لازم با آب منطقه‌ای شده و آماده ارائه شکایت قضائی برای این مورد هستیم.

وی در پایان افزود: موقوفه قرآنی، اسکان جوانان بی‌بضاعت و ازدواج جوانان بی‌بضاعت از جمله نیازهای مبرم اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد است.

نصیرالاسلامی، در جمع خبرنگاران، ویژه برنامه‌های هفته وقف را تشریح کرد و گفت: برنامه‌های هفته وقف از دهم تا شانزدهم مهرماه برگزار می‌شود و دهم مهرماه برابر با شانزدهم ربیع‌الاول ، روز وقف به عنوان «وقف، رسانه ، ترویج فرهنگ وقف»، یازدهم مهرماه، میلاد حضرت رسول اکرم(ص) و امام صادق علیه‌السلام به عنوان روز «وقف، قرآن، سنت نبوی، سیره معصومین» نام‌گذاری شده‌است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد گفت: چهارشنبه دوازدهم مهرماه به عنوان «وقف، اقتصاد پایدار، رشد تولید» و پنج شنبه سیزدهم مهرماه به عنوان «روز وقف، امامزادگان ، ترویج فرهنگ زیارت» نامگذاری شده‌ است.

وی تصریح کرد: جمعه چهاردهم مهرماه بیست ربیع‌الاول به عنوان روز «وقف، حمایت از خانواده، ترویج سبک زندگی اسلامی»، شنبه پانزدهم مهرماه وقف، حمایت از نخبگان علمی و دانش بنیان‌ها و روز یکشنبه شانزدهم مهرماه، بیست و دوم ربیع‌الاول به عنوان «روز وقف، سلامت جامعه، تکریم واقفین و خیرین نام‌گذاری شده‌است. 



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها