یادداشت
گفتگو و گزارش

فعال بودن ۶۱ پروژه عمرانی در حوزه آبی کهگیلویه و بویراحمد

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۶۱ پروژه عمرانی در حوزه آب استان فعال داریم که ۹۲٠ نیروی انسانی در این پروژه‌ها مشغول به کار هستند.

فعال بودن ۶۱ پروژه عمرانی در حوزه آبی کهگیلویه و بویراحمد

«آرش مصلح» در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: طرح آبرسانی به «لیکک» ۷۲ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی اظهار کرد: پروژه آبرسانی لیکک که طی ۱۱ سال پیشرفت ۳۷ درصدی داشت در دو سال اخیر به ۷۲ درصد پیشرفت فیزیکی رسید.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: ۷۲ مناقصه در سال گذشته و ۶۲ مناقصه در سال جدید اجرایی شده و ۹ قرارداد فعال برای آبرسانی به شهر لیکک، مرکز شهرستان بهمئی داریم و دو قرارداد نیز در دست اقدام است.

مصلح تصریح کرد: ۴۳٠ میلیارد تومان قرارداد در لیکک فعال است و کارگاه‌های ما در پروژه‌های استان ۲ شیفت فعالیت دارند.

وی با اشاره به تجهیزات پروژه آبرسانی به لیکک، ادامه داد: الکتروپمپ های طرح با استفاده از ظرفیت دانشگاهی در کشور تولید خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: ۶۱ پروژه عمرانی در حوزه آب استان کهگیلویه و بویراحمد فعال داریم که ۹۲٠ نیرو در این پروژه‌ها مشغول به کار هستند.

مصلح، عدالت توزیعی در پروژه‌ها را از برنامه‌های اجرایی شده دانست و تاکید کرد: در بسیاری از نقاط و ۹ شهرستان استان کهگیلویه و بویراحمد پروژه آبی فعال داریم.

وی اظهار کرد: پروژه‌های راکد آب استان فعال شده و پروژه‌های زخمی را به سرانجام می‌رسانیم.

مدیرعامل آب منطقه‌ای کهگیلویه و بویراحمد از تولید ۳٠ میلیون کیلووات برق طی سال گذشته در استان خبر داد و گفت: در سال جاری نیز ۲٠ میلیون کیلووات برق با تکیه بر ظرفیت نیروگاه‌های برق آبی تولید شد.

مصلح با بیان اینکه در یکسال اخیر اتفاقات مهمی در استان رقم خورد، افزود: اعتبارات ۳۵٠ میلیارد تومانی تخصیصی سال ۱۴٠٠ به ۷۵۱ میلیارد تومان در سال ۱۴٠۲ رسید.

وی اظهارکرد: برای اولین بار در تاریخ استان از محل مسئولیت‌های اجتماعی نفت، تهاتر نفت، پدافند و مواد مختلف قانونی دیگر، یک تنوع جذب اعتباری رقم خورد تا بیش از اعتبار مصوب در بودجه از این محل‌ها جذب داشته باشیم.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: ۲۸ مأموریت در راستای تحقق جذب این ظرفیت‌ها رقم خورد.

مصلح به اجرای پروژه‌های توسعه مخازن آب استان، اشاره و تصریح کرد: مخزن ۲٠ هزار متر مکعبی دهدشت فعال شده و در صورت بروز مشکل، تا ۷۲ ساعت پوشش تأمین آب دارد. پروژه‌های مخازن آب چند شهر دیگر نیز با همکاری بخش‌های متولی اجرایی می‌شود.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها