یادداشت
گفتگو و گزارش

فرمانده انتظامی استان خبر داد


امنیت استان کهگیلویه و بویراحمد از میانگین کشوری وضعیت بهتری دارد

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: براساس مولفه های سنجش، امنیت استان کهگیلویه و بویراحمد از میانگین کشوری وضعیت بهتری دارد.

امنیت استان کهگیلویه و بویراحمد از میانگین کشوری وضعیت بهتری دارد

سردار کیقباد مصطفایی صبح روز شنبه ۱۵ مهرماه ۱۴۰۲ در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت هفته نیروی انتظامی ضمن گرامیداشت هفته انتظامی افزود: شعار هفته نیروی انتظامی امسال" جامعه قانونمدار - پلیس خدمتگزار" است. طی هفته نیروی انتظامی هم قرار است برنامه های کیفی و اثرگذار اجرا شوند.

وی اظهارکرد: امنیت بستر و زیرساخت تمام فعالیت های بشر است و در سایه امنیت زمینه اجرای سایر بخش ها فراهم می شود.

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه امنیت استان کهگیلویه و بویراحمد پایدار و بسیار خوب است، خاطرنشان کرد: براساس مولفه های سنجش، امنیت استان کهگیلویه و بویراحمد از میانگین کشوری وضعیت بهتری دارد.

سردار مصطفایی تصریح کرد: پلیس و مجموعه انتظامی استان از هیچ کوشش و تلاشی برای برقراری امنیت فروگذار نکرده و تا پای جان ایستاده ایم.

وی با بیان اینکه طی ۶ ماهه امسال ۱۱هزار و ۱۸۶ ماموریت پلیسی را انجام دادیم، ادامه داد: ۳۸۸ هزار تماس فوریت های پلیس ۱۱۰ داشته ایم که از این تعداد ۱۰۱ هزار و ۱۸۶ مورد منجر به عملیات پلیسی شده است.

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: طی این مدت در هر شبانه روز ۵۲۱ مورد عملیاتی پلیسی و هر ساعت ۲۲ عمیلات پلیسی در استان انجام شده است.

مصطفایی تاکید کرد: تمام قتل های استان طی سالجاری که تعدادی اندک بودند، در کمترین زمان ممکن کشف و به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی اظهارکرد: طی ۶ ماهه امسال ۶۳۸ نفر سارق در حین ارتکاب و یا پس از وقوع سرقت شناسایی، دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند و قرار لازم در مورد آنها صادر شد.

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد ۶۱۲ مورد جرائم سایبری در استان کهگیلویه و بویراحمد در ۶ ماهه سال جاری رخ داده که این جرائم افزایش ۴۶ درصدی را نشان می دهد. در یک مورد از این جرائم فردی بالغ ۵ میلیارد تومان را از حساب بانکی ۱۷۴۹ نفر خالی کرده بود که با اقدامات فنی و تخصصی شناسایی و دستگیر شد.

سردار مصطفایی با اشاره به اقدامات پلیس استان در حوزه راهنمایی و رانندگی عنوان کرد: طی ۶ ماهه امسال بیش از ۲۰ هزار فقره صدور، المثنی و تمدید گواهینامه صورت گرفت.

وی به اقدامات پلیس گذرنامه طی ۶ ماهه سال جاری بخصوص در ایام اربعین حسینی اشاره و عنوان کرد: ۹ هزار صدور و تمدید گذرنامه صادر شد.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها