یادداشت
گفتگو و گزارش

معتمدین هیات اجرایی حوزه‌های انتخابیه کهگیلویه و بویراحمد معرفی شدند

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد گفت: معتمدین هیات اجرایی در همه حوزه‌های انتخابیه این استان به هیات نظارت انتخابات معرفی شدند.

معتمدین هیات اجرایی حوزه‌های انتخابیه  کهگیلویه و بویراحمد معرفی شدند

سید جواد هاشمی‌مهر به برنامه زمان بندی انتخابات اسفند ۱۴۰۲ اشاره کرد و افزود: از سیزدهم تا نوزدهم مهرماه فرصت انتخاب معتمدین هیات‌های اجرایی در همه حوزه انتخابیه سطح استان چه در مراکز فرعی و چه مراکز حوزه انتخابیه اعلام شده است.

وی اظهارکرد: در دو روز گذشته معتمدین هیات اجرایی در همه حوزه‌های انتخابیه استان از فرمانداری و بخشداری‌ها به هیات نظارت انتخابات معرفی شدند و هیات نظارت انتخابات هم ۴۸ ساعت فرصت دارد در بحث صلاحیت معتمدین اظهار نظر کند.

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: بعد از اظهارنظر هیات نظارت، جلسات هیات اجرایی با سه عضو اداری شامل فرماندار، نماینده دادگستری و نماینده سازمان ثبت احوال آغاز می شود و از مجموعه ۳۰ نفر معتمد معرفی شده ۸ نفر با انتخابات خود معتمدین انتخاب و مسئولیت انتخابات را تا پایان شمارش آراء به عهده دارند.

هاشمی‌مهر اظهار امیدواری کرد: هیات نظارت هر چه زودتر نظر خود در خصوص معتمدین را ارائه دهد.

وی با اشاره به اینکه همه انتخاباتی که در طول انقلاب اسلامی برگزار شده مردمی بوده، ادامه داد: وظیفه ما فراهم کردن زیرساخت‌ها برای حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات اسفندماه امسال است.

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به مشارکت خوب مردم استان در انتخابات عنوان کرد: در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی که در سال ۹۸ برگزار شد میزان مشارکت مردم این استان ۷۱ درصد و در انتخابات سال ۱۴۰۰ ریاست جمهوری مشارکت ۷۰ درصد بود.

 هاشمی مهر بیان کرد: شور و هیجانی که میان مردم وجود دارد موید این موضوع است که انتخابات پایان سال جاری دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و انتخابات مجلس خبرگان با مشارکت حداکثری مردم برگزار شود.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها