یادداشت
گفتگو و گزارش

حضور متفاوت فرمانده سپاه در جمع هندبالی‌های استان/ سردار خرمدل: باید از فرازبام خاییز حمایت شود

سردار خرمدل در این دیدار اظهار داشت: ۵ سال از حضورم در استان می‌گذرد و در ایام متوجه شده‌ایم سالن باهنر و هندبال در دهدشت باعث شده خیلی از جوانان ما از آسیب‌های اجتماعی دور بمانند و این خود موفقیت بزرگی است.

حضور متفاوت فرمانده سپاه در جمع هندبالی‌های استان/ سردار خرمدل: باید از فرازبام خاییز حمایت شود

اَفتونیوز|  روز گذشته یکشنبه (۱۶ مهرماه  ۱۴۰۲) سردار حمید خرمدل فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ سید علی‌اصغر پوربهشت فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کهگیلویه و عین‌الله دهقان مدیرکل ورزش و جوانان استان ضمن  بازدید از باشگاه هندبال فرازبام خائیز دهدشت  با مدیرعامل، کادر فنی و بازیکنان این باشگاه دیدار و گفت و گو کردند.

سردار خرمدل در این دیدار اظهار  داشت: ۵ سال  از حضورم در استان می‌گذرد و در ایام متوجه شده‌ایم سالن شهید باهنر و هندبال در دهدشت باعث شده خیلی از جوانان ما از آسیب‌های اجتماعی دور بمانند و این خود موفقیت بزرگی است.

وی در ادامه تصریح کرد: امروز نه براساس مسئولیت و وظیفه خاص، بلکه بصورت دلی در این مجموعه حضور پیدا کردم.

این مقام ارشد نظامی و امنیتی گفت: برای اعتبارات در حد توان حمایت و پیگیری می‌کنیم امیدواریم برای ادامه راه تدبیری اندیشده شود در همه جنبه‌ها از حمایت و همکاری دریغ نمی‌کنیم و باید از این باشگاه حمایت شود.

عین‌الله دهقان مدیرکل ورزش و جوانان استان نیز در این دیدار ضمن خوش‌آمدگویی گفت: حضور سردار خرمدل که حمایت و علاقه وی در حوزه ورزش مایه‌ی انگیزش و دلگرمی ما برای  ادامه راه است را به فال نیک می‌گیریم.

دهقان تصریح کرد: هندبال ما به یک برند تبدیل شده و امروز  ۷ نفر از بازیکنان فرازبام عضو تیم ملی هندبال نوجوانان کشور هستند و  به عنوان پرچمدار جمهوری اسلامی ایران در مسابقات  آسیایی و جهانی درخشیدند که جای بسی افتخار است که همگی از فرزندان بومی همین استان هستند.  

این مدیر حوزه ورزش در پایان خطاب به سردار خرمدل گفت: نگاه ویژه حضرتعالی و روزنه‌هایی از طریق برنامه و بودجه، استانداری، حمایت‌هایی انجام شود این جوانان پتانسیل بسیار خوبی دارند بارها در مسابقات کشوری قهرمان شدند و این پتانسیل را دارند، از شما که دغدغه‌مند ورزش استان هستید انتظار داریم مجموعه ورزش استان به ویژه هندبال را همراهی کرده تا بتوانیم تیم شایسته را در مسابقات لیگ برتری داشته باشیم.

مجید پارسائی مدیرعامل باشگاه فرازبام خائیز دهدشت در این دیدار گفت: در باشگاه فرازبام سعی کردیم از ظرفیت‌های بومی استفاده کافی را ببریم.

وی اظهار داشت: در این باشگاه ما یک مجموعه هستیم که بصورت گروهی و تیمی فعالیت داریم و بازیکنان از همه طوایف و گروه‌های مختلف حضور دارند.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها