یادداشت
گفتگو و گزارش

وقتی سایت امتداد وکیلی را دست می اندازد!

لیست امید و فراکسیونش در مجلس دهم برای هرکس آب نداشت اما نان مشهور شدن برای عده‌ای داشت. هر چه به انتخابات نزدیک می شویم البته این عده مورد مراجعه رسانه های خاص هم قرار می‌گیرند.

وقتی سایت امتداد وکیلی را دست می اندازد!

سایت امتداد در یادداشتی نوشت؛ لیست امید و فراکسیونش در مجلس دهم برای هرکس آب نداشت اما نان مشهور شدن برای عده‌ای داشت. هر چه به انتخابات نزدیک می شویم البته این عده مورد مراجعه رسانه های خاص هم قرار می‌گیرند. به هر حال بهتر آن باشد که سر دلبران گفته آید در حدیث دیگران. روزنامه جوان امروز در مصاحبه با علی وکیلی از قول او نوشته:"ما در انتخابات ۹۲ به دلیل حضور آقایان هاشمی و خاتمی وارد یک پلت‌فرم ائتلافی شدیم و نتیجه آن هم پیروزی روحانی بود. در سال ۹۶ هم همین اتفاق رخ داد، اما در حال حاضر کار بسیار پیچیده و سخت است، چون مسئله این است که خود آقای خاتمی گرفتار روایت سقف و کف نشود. در حال حاضر اصلاح‌طلبان امکان اجماع ندارند چراکه دچار اختلاف و تکثر بسیار شده‌اند. این اختلافات در ترکیب هیئت رئیسه جبهه اصلاحات به اوج رسید. تقریباً می‌توان گفت ترکیب هیئت رئیسه جبهه اصلاحات و انتخاب خانم منصوری به ریاست جبهه، تیر خلاص بر وحدت و اجماع اصلاح‌طلبان بود."

البته سوال اینجاست که سال ۹۲ ایشان اصلا کجا بود که برای ائتلاف آن سال از ضمیر جمع " ما" استفاده می‌کند؟ حالا اینکه برای خاتمی هم تعیین تکلیف می‌کنند که گرفتار چه چیزی بشود و نشود موضوعی است که اصلا ارزش پرداختن ندارد.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 2 نظر

  • 1 سپنتا 1402/7/18 20:44:52

    درود. حقیقتی انکار ناپذیر ٫دقیفا برای وکیلی ها هم آب داشت و هم نان …

    پاسخ
  • 2 کوروش 1402/7/18 17:24:23

    واقعا.برا هرکه نداشت برای این دوستمون داشت چه خوب هم داشت.

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها