یادداشت
گفتگو و گزارش

معاون سیاسی و امنیتی استاندار:


از فرمانداران خواستیم برای انتخاب هیات اجرایی انتخابات صرفا به یک سلیقه سیاسی توجه نکنند

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکیدکرد که این اطمینان را به مردم استان می‌دهد انتخابات دوازدهم مجلس در این استان در اوج آرامش، امنیت و سلامت برگزار شود.

از فرمانداران خواستیم برای انتخاب هیات اجرایی انتخابات صرفا به یک سلیقه سیاسی توجه نکنند

اَفتونیوز| سیدجواد هاشمی مهر  در گفت و گو با خبرنگاران گفت: اگر دوستان سیاسی اجازه بدهند تا براساس قانون برنامه‌های انتخاباتی را در استان به جلو ببریم، قول می‌دهم در انتخابات مشکلی پیش نیاید و انتخابات در اوج سلامت، امنیت و عدالت به پیش برود.

وی با اشاره به نام فرد یا افرادی سیاسی، اظهار داشت: ما وظیفه برگزاری یک انتخابات سالم با رعایت عدالت و امنیت را برعهده داریم و برای برگزاری چنین انتخاباتی از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

دبیر ستاد انتخابات دوازدهم مجلس در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه براساس قانون، انتخاب مُعتمدین هیات‌های اجرایی انتخابات برعهده شخص فرماندار است، خاطرنشان کرد: از فرمانداران خواسته‌ایم برای انتخاب این افراد نگاه شان به یک سلیقه خاص سیاسی نباشد و از سویی عدالت را برای کاندیداهای مطرح انتخابات اسفندماه امسال نیز در نظر بگیرند.

هاشمی مهر با تاکید براینکه دوستان نظارتی بر انتخاب معتمدین هم نظارت خواهند داشت، یادآور شد: انتخاب معتمدین بطورحتم شاخصه‌هایی دارد که فرماندار بعنوان رئیس انتخابات یک شهرستان باید به این شاخصه‌ها توجه ویژه داشته باشد.

وی گفت: برگزاری انتخابات در استان کهگیلویه و بویراحمد بدلیل بافت‌های قومیتی و عشیره‌ای  شرایط خاصی دارد و به همین دلیل از فرمانداران خواسته شده که در انتخاب معتمدین تلاش کنند از حامیان کاندیداهای مشهور بهره ببرند تا شاهد برگزاری انتخاباتی با امنیت و مشارکت بالا باشیم.

کهگیلویه و بویراحمد سه نماینده در مجلس دارد.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 2 نظر

  • 1 ناشناس 1402/7/19 19:59:57

    وه میش ایگی بجک وه گرگ ایگی بگه مردم با توجه به سابقه ی سه چهار ساله تان در غصب حق نخبگان به شما اعتمادی ندارند

    پاسخ
  • 2 لوداب سرنوشت ساز 1402/7/19 18:36:43

    دیگه چی خواستین اصلیه رو بگو

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها