یادداشت
گفتگو و گزارش

با محوریت رویداد دفاع مقدس:


جدول اجراهای جشنواره تئاتر خیابانی معبر در گچساران منتشر شد

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گچساران، نخستین جشنواره تئاتر خیابانی "معبر" به دبیری اورنگ نارکی از ۲۲ تا ۲۴ مهر۱۴۰۲ در شهر دوگنبدان برگزار خواهد شد.

جدول اجراهای جشنواره تئاتر خیابانی معبر در گچساران منتشر شد

 اَفتونیوز|  به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گچساران، نخستین جشنواره تئاتر خیابانی "معبر" به دبیری اورنگ نارکی از ۲۲ تا ۲۴ مهر۱۴۰۲ در شهر دوگنبدان برگزار خواهد شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: جشنواره تئاتر خیابانی استانی "معبر" باتوجه به اینکه شهر دوگنبدان گذرگاه دفاع مقدس است و رزمندگان حین اعزام به جبهه های جنوب و برگشت از جنگ به سمت محل اقامت خویش از دوگنبدان رد شده و اینجا معبر و توقفگاه این عزیزان بوده و هست.

دبیر نخستین جشنواره تئاتر خیابانی معبر افزود: روز یک شنبه از ساعت ۹ تا ۱۲ ظهر در محل پلاتو شهید مندنی زاده کارگاههای آموزشی برگزار می شود.

۱۲ نمایش خیابانی از یاسوج، دهدشت، گچساران، لنده و لیکک طی دو روز از ساعت ۱۷ الی ۲۰ در خیابان بلادیان و محوطه زیرگذر شهید تندگویان شهر دوگنبدان اجرا خواهند شد.

سعید ذوالنوریان، علی رضا بنیادی و فرامرز شاه قلعه داوری آثار نخستین جشنواره استانی تئاتر خیابانی "معبر"را به عهده‌دارند.

آیین اختتامیه این رویداد هنری، ساعت ۱۰ صبح دوشنبه ۲۴ مهرماه۱۴۰۲ در تالار باشگاه فرهنگیان گچساران برگزار خواهد شد.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها