یادداشت
گفتگو و گزارش

صدای سینه چاکان موحد هم درآمد/ بیانیه جمعی از جوانان لنده ای در انتقاد از عملکرد نماینده کهگیلویه

حاج آقای موحد، آیا خبر دارید جوانان جان فدای شما که جان، مال و آبروی خود را با افتخار در طبق اخلاص گذشته اند که با این کار در پیروی حضرتعالی نقش بسزایی را ایفا کردند امروز چگونه شب را روز و روز را شب میکنند؟ آقای موحد جوانانی که در لنده شما را حمایت کردند زیر سم اسبان بی خردی بعضی مسئولین و بی مهری و بی توجهی تشکیلات شما استخان هایشان خورد شده است.

صدای سینه چاکان موحد هم درآمد/ بیانیه جمعی از جوانان لنده ای در انتقاد از عملکرد نماینده کهگیلویه

اَفتونیوز| جمعی از جوانان شهرستان لنده طی یک یادداشتی انتقادی عملکرد  نماینده کهگیلویه، مدیران و نزدیکان اش را به باد انتقاد گرفتند، لنده بعنوان شهرستانی که در انتخابات ها ملک طلق موحد نامیده می‌شد اما امروز جمعی از جوانان این شهرستان که خود را جان فدا و سینه چاک او میدانند  نگرانی و گلایه های خود را از وضعیت موجود ابراز کرده اند و  در این بیانیه انتقادی نوشتند: 

محضر حجت الاسلام والمسلمین حاج آقای موحد نماینده محبوب و پرتلاش مردم در مجلس شورای اسلامی با سلام و احترام دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۱۱ اسفند ماه امسال برگزار خواهد شد. بعد از پیش ثبت نام اولیه روز به روز تنور انتخابات در کهگیلویه بزرگ در حال گرم شدن است. از انجا که حضرتعالی مجدد در انتخابات مجلس پیش ثبت نام را انجام دادید چند نکته را خدمت شما متذکر میشویم ، باشد که مورد توجه حضرتعالی قرار بگیرد : از انجا که لنده به عنوان مرکز و پایگاه همیشگی حضرتعالی بوده ، مدتی است خبر های خوبی به گوش نمی رسید. حضرتعالی از دیرباز در قلب تمام مردم کهگیلویه بزرگ خصوصا مردم ولایت مدار شهرستان لنده جای داشتید و دارید اما مردم لنده خصوصا جوانان این شهرستان از عملکرد شما گلایه مند هستند. این نارضایتی و گلایه مندی بیشتر که متوجه خود شما باشد بخاطر اطرافیان شما و کسانی است که به نام موحد تیشه به ریشه موحد میزنند. جوانان این شهر از این ناراحت و گلایه مند هستند که عده ای منفعت طلب با عملکرد ضعیف خود در حال تخریب پایگاه و قلمرو شما هستند. امام علی (ع) در خطاب به مالک اشتر میفرماید : زمامدار اسلامى از مشورت با افراد بخیل و ترسو و طمع کار جداً خوددارى کند، زیرا که بخل و ترس و حرص غرائزى است که جامع همه آنها سوء ظن به خدا است. جناب آقای موحد ؛ امروز افرادی با مشاوره غلط باعث ناراحتی شدید مردم به شما شده اند که دلسوز شما نیستند. حاج آقای موحد، آیا خبر دارید جوانان جان فدای شما که جان، مال و آبروی خود را با افتخار در طبق اخلاص گذشته اند که با این کار در پیروی حضرتعالی نقش بسزایی را ایفا کردند امروز چگونه شب را روز و روز را شب میکنند؟ آقای موحد جوانانی که در لنده شما را حمایت کردند زیر سم اسبان بی خردی بعضی مسئولین و بی مهری و بی توجهی تشکیلات شما استخان هایشان خورد شده است. آقای موحد اگر نگاهی به چهره ی جوانان بیاندازید از رنگ موی سر و صورت آن ها متوجه می شوید که ما چه کشیده ایم ولی به احترام حضرتعالی و به عشق شما سکوت کردیم اما هرکس ظرفیتی دارد ولی به چه قیمت آیا جوانی ما برمیگرده؟ عمروعاص های زیادی در لنده هستند که پلو معاویه را میخورند و پشت سر علی نماز میخوانند،بعضی از کسانی که راس تشکلات قرار دارند خون مردم را به جوش آورده اند. این افراد به جایی که تشکیلاتی تصمیم بگیرند امروز قومی و طایفه ای عمل میکنند‌. بعضی از افراد که امروز به لطف حضرتعالی به جایگاهی رسیدند درحال مهره چینی برای انتخابات آینده شورای شهر هستند ، دیگری فامیل و بستگان بیکار خود برای به کارگیری به شما معرفی میکند و…. در این بین جوانان که جانفدای شما بودند در حال تخریب توسط همین افراد پرمدعا هستند که نتیجه آن بیکاری ، اواره و در به دردی جوانان زحمت کش و جانفدای شما هست که با این وجود همچنان به دلیل عشق و علاقه به حضرتعالی سینه چاک و فدای شما هستند و به همین خاطر هر روز نیش و کنایه میشنوند. البته لازم به ذکر است که افراد دلسوزی هم در تشکیلات حضرتعالی وجود دارد. جناب آقای موحد ما دلسوز شما هستیم ، از شما خواهشمند هستیم فکری نو و چاره نو بیاندیشید و در تصمیم خود تجدید نظر بکنید پیش از آن که جایگاه خود را در قلب مردم بخاطر بعضی افراد از دست بدهید.                  

     من الله توفیق  

جمعی از جوانان شهرستان لنده                        



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 1 نظر

  • 1 ناشناس 1402/7/22 11:14:49

    طرفداران موحد نیم نگاهی به دیگران هم دارند و جاپایی برای خود باز خواهند کرد و سینه چاکان موحد را له و لورد میکنند به جرات میگم مدیرانی که موحد و یا لیدرهای موحد در لنده به کار گماشتند شاید یک بار پای صندوق رای نرفته اند و هیچ تلاشی برای موحد و تشکیلات انجام نمیدهند و طرفداران موحد را اذیت میکنند نه تنها رایی برای موحد جذب نمیکنند بلکه باعث ریزش ارا میشوند از جمله مدیر شبکه بهداشت لنده که فقط قوم و قبیله ای عمل میکند و به فکر جیب خود و رفیقانش هست صد دردصد در بین کارکنان شبکه بهداشت موحد ریزش ارا دارد الا اینکه مدیر شبکه لنده را عزل کند

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها